paard op hol na pesterijen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakje
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: katwijk

paard op hol na pesterijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 11:42

De twee vrouwen die met paard en wagen reden,werden ingehaald door twee jongens op een bromfiets.De jongens reden vlak voor het paard langs,waardoor dit onrustig werd.De vrouwen riepen dat het duo rustiger moest doen.De brommerjeugd haalde hierna wat vriendjes op.Met zijn allen cirkelde ze rond het paard en maakte ze enorm veel lawaai.De 39 -jarige bestuurster stapte van de bok en poogde tevergeefs het dier in bedwang te houden door het hoofd vast te pakken.Het paard was uiteindelijk door het getreiter onhoudbaar.Het dier stormde met de aangespanne wagen over de amazone.De jongens reden,zoals echte lafaards betaamt,hierop weg",aldus de politie.De vrouw is bont en blauw,heeft vele schaafplekken en eem grote wond aan haar knie.

Wat vindt je hier nu van of wat moet je tegen zulke engerts doen

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:45

bah, vreselijk!!!!!!! wat kunnen mensen toch vreselijk triest doen! heb hier geen woorden voor, echt triest!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:49

Lafaards inderdaad! Bah, wat een misselijk gedrag zeg van die jochies. Als de politie ze pakt, mogen ze wat mij betreft een paar weken stallen gaat uitmesten ergens. Leren ze nog wat van ook.

prakje
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 11:54

ja vindt ik ook laat ze maar werken tussen de paarden

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:58

dit is inderdaad triest.
Liever niet tussen de paarden werken, arme paarden maar laat ze maar lekker zwaar werk doen!

prakje
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 11:59

je moet ze stallen uitlaten mesten waar de paarden instaan kunnen wij nog lachen ook

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:37

vreselijk....
Ik ben blij dat ik een paard heb wat heel cool in zijn hoofd is.. Ik had de zweep erover gehaald bij die etters

prakje
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 12:45

zoiets zou ik ook doen even een flinke mep geven dan voelen ze het zef wel

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:58

Ja maar als je dat doet geven ze jou aan wegens mishandeling en draai jij de bak in of je krijgt een flinke boete.
Nee inde dit land moet je iedreen zij gang laten gaan als je jezelf wil beschermen Verward

Jochies moeten gewoon een jaar straf krijgen(stallen uitmesten 40 op een dag!) , brommers afpakken, certificaat innemen en een geld boete wegens de gelede schade.

Maar helaas ik ben geen rechter }>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:50

Wat blijven die mensen toch altijd netjes zeg! Ik zou gaan slingeren over de weg met het span (voor zover dat mogelijk is) en proberen die jongens omver te rijden.

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 14:54

Het is toch niet normaal meer hoe die eikels van tegenwoordig doen he...
Ik hoorze nu weer langsscheuren... Ook als er een hond word uit gelaten langs de weg dan remmen ze niet...Als er een kindje fietst dan remmen ze niet...En nu ookal niet voor een paard en wagen...het word te gek...


Maar ja een straf om stallen uit te ruimen vind ik te licht....Een overvolle mesthoop in een vrachtwagen laden met hun blote handen : }> dat is pas een straf Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:08

Ja, zag het in de krant, walgelijk.
Ik had het laatst met Sarah nog, er rijdt me een scooter keihard voorbij, zo dichtbij dat ik hem aan had kunnen raken zonder veel moeite te doen en op het moment dat hij naast me is toetert hij nog even. Als hij weer terug was gekomen had ik de zweep erover gehaald.
Nienke heeft vorig jaar met Tinka gehad dat ze rond oud en nieuw rotjes onder Tinka gooiden maar die blijft dan gelukkig rustig, maar wat een rotgeintjes. Ze is ook een keer bruut ingehaald door een motoragent, ze heeft nummerbord onthouden en haar beklag gedaan op het bureau.
Sommige mensen zijn zo dom

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:39

staat inmiddels ook op de nieuws pagina. vandaar een slotje