Nieuw plekje voor Fleur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Nieuw plekje voor Fleur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 16:05

Aangezien ik waarschijnlijk binnenkort naar Langerak verhuis ben ik daar vandaag gaan zoeken naar de juiste stal..
Bij veschillende stallen geweest, maar ze waren te ver weg, zonder weidegang enz enz. De moed zakte in mijn schoenen Scheve mond

De laatste hoop, in het dorp zelf (5mins fietsen) bleek een schot in de roos! Aardige mensen, betaalbaar, mooie stallen, goede bak, volop weidegang.. kortom: geweldig!

Ze rijden daar bijna allemaal Z en sommige Grand Prix (de hengst Kroonjuweel staat daar) dus ik zal er met mijn rarebier wel een beetje uit de toon vallen, maar ze waren zo superaardig dat ik me daar niet druk om maak!!

Ben zooooooo blij!! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 17:37

stef schreef:
arina's hoeve niks geworden?

Was wel leuk, maar heel moeilijk je paard buiten te zetten in de winter.. En het was veel verder weg dan deze stal.

Bovendien worden er hier lessen gegeven door een jongen die zelf Grand Prix rijdt.. Heb hem vandaag zien rijden, en ik stond te kwijlen..Kan het zelf niet geloven..dat ze een huis tuin en keuken paardje daar toelaten!
De stal is nu nog in aanbouw, straks komt er luxe als solarium enzo.. Luxe die ik me nu allemaal niet kan voorstellen Knipoog

Balthasar gaat trouwens goed! Hij stond lekker in de wei en was nog steeds gezond Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 23:25

Doe eens een gok Tong uitsteken

Na de rondleiding werd het me steeds duidelijker dat ik hier niet op een manege maar op een echt 'dressuurhof' (zoals ze dat zelf zo mooi zeggen Knipoog ) was, en durfde eigenlijk niet naar de prijs te vragen Lachen

Pooh en ik hebben de dochter van Kroonjuweel onder het zadel gezien.. ze was net onder het zadel, en het was inderdaad HEEL erg mooi Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 07:45

adriana schreef:
O batje wat leuk zeg!!!!
Ligt dat ook vlakbij A'dam?
Ik wil je nu toch wel eens ontmoeten, ik ben benieuwd naar jou paardje!!

Nee, het ligt tussen Utrecht en Rotterdam, en daar verhuis ik ook naartoe Lachen Heel gezellig als je een keer langskomt, maar het is dan wel erg ver weg he? Tong uitsteken

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 16:13

250E. Daarvoor mesten ze elke dag, voeren ze 5x per dag en wordt je paard buiten en binnen gezet. Nu is er alleen een buitenbak (all weather, hij was namelijk kurkdroog) en een spuitplaats. Ze zijn bezig met een paddock en een solarium.
Er worden dus ook lessen gegeven door de eigenaar, maar ik heb nog niet gevraagd wat die kosten. Doe ik dus van de week even! Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, dierenfan, laura22, Lizenlotte, meniekske, sas27, shaddy82, Sjafrane, Tango1979, tienus63 en 136 bezoekers