snowbobbin eindelijk bewonderd door sonja!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

snowbobbin eindelijk bewonderd door sonja!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 17:01

ja vandaag was het zover eindelijk zou ik die lieve sonja nu eens in het echt zien!en zij natuurlijk snowbobbin en tinkerbell.even voor degenen die het nog niet wisten.toen mijn ex en ik vorig jaar september uit elkaar gingen beloofde sonja mij een kat uit het asiel.in oktober kwam er echter een kat aangelopen bij ons,een helemaal witte,die ik naar het asiel bracht zodat zijn eigen baas hem op kon halen,maar erbij gezegd dat ik hem wel wilde hebben mocht hij niet opgehaald worden.en idd haalde niemand hem op en ik heb deze kat toen van sonja gekregen,met een nieuwe kattebak en voerbakjes enz!nogmaals dank want ik ben echt super blij met hem.
maar goed son had hem nog steeds niet gezien.
vandaag dus wel Haha! en gelukkig was ze helemaal weg van mijn lieve knappe kattebeest!ze noemde hem net een ijsbeertje Pling
de katjes kregen lekkere snoepjes,ik kreeg een lekker flesje wijn en tinkie een bos wortels Haha! waar ze best nog wel moeite voor heeft moeten doen.eerst geborsteld worden door sonja,toen nog ingespannen en ritje bernisse met twee meiden op de wagen en toen nog stilstaan in de paddock en ook nog tot overmaat van ramp drinken uit een emmer en zowat platgeknuffelt worden.ja het leven van een welsh is zwaar Tong uitsteken
en ook was manon 2 nog op stal,en we hebben lekker gekletst en naar haar les met maddox gekeken.waarbij ik mij trouwens helemaal inleefde want ik zat op mijn stoeltje helemaal mee te leven met manon!ik vond je heel goed meid!en ik weet zeker dat je het gaat redden met je maddy!way to go girl!
ik vond het reuze gezellig vanmiddag en echt zo leuk om sonja nu eens echt gezien te hebben,ze is net zo leuk en lief als op bokt!supermeid dat is ze!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 17:58

dat jij sonja aardig vond..... ik vond t maar een naar mens toen ik dr meette in Loon op Zand Haha! }> }>
nee geintje t klinkt harstikke leuk en sonja en jou kennende was dat t ook Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 17:58

Aah wat leuk!! Wij willen ook een keer foto's zien van snow en nieuwe van Tinkie he!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:23

aaah arme jij wat voor'n omkoop poging van sonja was dit, wat moest je er voor terug doen.
Ik wil graag de versie sonja horen Knipoog

maare klinkt als een superdag Sonja is net zo geweldig als jij bent dus was het vast ook super!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:56

Nouw ikke wil Sonja ook meeten na de mislukte poging van vorig jaar hihi. Enneuh San, jouw ook weer snel hoor! Blij dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 09:55

Hihi, nou Nimberrrrr daar komt 'ie hoor....
Het stond al heeeel lang op de planning om dat maffe stel uit het oosten een keer te gaan meeten, maar op 1 of andere manier kwam het er nooit van. En als Mozes niet naar de berg komt.... *LOL* *LOL* *LOL* komt Sanderijn naar het westen! Hihi, woont nu lekker op maar 65 km afstand.

Dus met een uitgebreide routebeschrijving ging ik op pad. Zowaar, de Beneluxtunnel en de Botlektunnel lagen nog waar ze hoorden te liggen, dus zonder al te veel problemen de weg gevonden (ik ben nogal een knurft daarin)
Nou moet ik zeggen dat ik er al een jaar vreselijk tegenop zag om Sanderijn te ontmoeten, juist omdat ik via Bokt, PB, telefoon etc. een hele hoge pet van haar opheb. En dan loop je een behoorlijk risico dat iemand irl dus vet tegenvalt.
Bleek dus gelukkig absoluut niet zo te zijn, Sanderijn is in het echie ook de wereldmeid die ze hier is! Hartstikke lief, maar niet lief als in poppig ofzo, want die meid heeft aardig wat pit in haar d****r Knipoog

Snowy was een geweldige ijsbeer, hij loopt heel stoer zonder ook maar enig geluid te maken, echt een spookpoes waar je je 's nachts de tandjes van zou kunnen schrikken.
En Tinkie.... Lovers wat een droppie! Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, dat hebben die grote bakbeesten in Simonshaven inmiddels ook wel door! }> We hebben heerlijk met het karretje gereden, en ik kan er maar niet over uit hoe netjes Sanne rijdt. Ik ken verder helemaal niemand die na het behalen van het koetsiersbewijs nog zo keurig en consequent Achenbach rijdt. Ze is trouwens met alles (qua Tinkie dan he, verder weet ik het niet Cool ) heel netjes en consequent. Keurig opgevoed en supernetjes verzorgd paardje!!!!

Uiteraard hebben we ook Maddox van Manon uitgebreid bewonderd (die is Kwijl , daar gaat Manon nog een heel eind mee komen) en het paardje van Vlieg, een pony waar de ondeugendheid vanaf straalt! Lekker koppie heeft 'ie vlieg!

Veeeeeeeeel te snel moest ik weer gaan, en uiteraard ging ik weer veel te laat weg, wat afgestrafd werd met een fikse file (die niet op het filenieuws genoemd werd, grrrrrrrrr anders had ik de Brienenoord genomen.... Boos! ) en kwam ik een ietsiepietsie laat op de verjaardag van een zesjarig buurmeisje. Maar ja, die geef je een K3-poesiealbum en het is weer goed Schijnheilig

Sanderijn, ik vond het keigezellig, en ik hoop je nog heel vaak te zien!!!!!

PS Maaike, jij was gewoon bang in Loon op Zand, dus dat verklaart alles. En Nimberrrrrrr die was zo moe omdat dat trekpaard de groep bijna niet bij kon houden, dat ze zich klemz*** op het terras.... Toch? Party!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 11:33

En ik was er natuurlijk niet Boos!
Sonja als je weer komt moet je wel even naar mijn gele gevaar kijken:)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 11:38

Sonja schreef:
Nou moet ik zeggen dat ik er al een jaar vreselijk tegenop zag om Sanderijn te ontmoeten, juist omdat ik via Bokt, PB, telefoon etc. een hele hoge pet van haar opheb. En dan loop je een behoorlijk risico dat iemand irl dus vet tegenvalt.
Bleek dus gelukkig absoluut niet zo te zijn, Sanderijn is in het echie ook de wereldmeid die ze hier is! Hartstikke lief, maar niet lief als in poppig ofzo, want die meid heeft aardig wat pit in haar d****r Knipoog


nou ben ik dus helemaal aan het blozen en zit zowat onder de tafel!wat lief van je son dat je dat zegt!!! alhoewel ik het zelf nogal anders zie maar goed,we gaan nu niet verder in detail treden over vermeende onzekerheid enzo. Tong uitsteken


Citaat:
We hebben heerlijk met het karretje gereden, en ik kan er maar niet over uit hoe netjes Sanne rijdt. Ik ken verder helemaal niemand die na het behalen van het koetsiersbewijs nog zo keurig en consequent Achenbach rijdt. Ze is trouwens met alles (qua Tinkie dan he, verder weet ik het niet Cool ) heel netjes en consequent. Keurig opgevoed en supernetjes verzorgd paardje!!!!


ik vind het echt super lief van je dat je dat zegt,en nou heb ik nog een leuk detail voor je son:ik heb niet eens mijn koetsiersbewijs!!!
maar ik ben wel in alles een perfectionist,het moet precies zoals ik vind dat het hoort!

Citaat:
Veeeeeeeeel te snel moest ik weer gaan, en uiteraard ging ik weer veel te laat weg, wat afgestrafd werd met een fikse file (die niet op het filenieuws genoemd werd, grrrrrrrrr anders had ik de Brienenoord genomen.... Boos! ) en kwam ik een ietsiepietsie laat op de verjaardag van een zesjarig buurmeisje. Maar ja, die geef je een K3-poesiealbum en het is weer goed Schijnheilig


gelukkig maar dat je het nog op tijd gehaald hebt!

Citaat:
Sanderijn, ik vond het keigezellig, en ik hoop je nog heel vaak te zien!!!!!


nou ik ook!ik heb echt zo'n leuke dag met je gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 13:12

wendy1 schreef:
En ik was er natuurlijk niet Boos!
Sonja als je weer komt moet je wel even naar mijn gele gevaar kijken:)


Ja Wendy, waar WAS je nou???? *LOL* We hebben je Fjordenbeest wel staan bewonderen hoor, maar waren er niet 100% zeker van dat dat de jouwe was. Staat 'ie achteraan in zijn rijtje? Lekker dier was dat! Helemaaaaaaal niet nieuwsgierig ofzo.... Schijnheilig

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 13:34

Klinkt echt als een superdag hoor!
Ik kom zeker een keer kijken, ook omdat ik Manon 2 beloofd heb om Maddoxje te bewonderen nadat ze hier is geweest met als kadootje 2 heerlijke rijbroeken!!

Sndrijnie ik mis je wel hier in het oosten hoor!
Mocht je dus in de buurt zijn...
Als ik weer in het westen kom dan wil ik een meeting met een hoop westerlingen maar vooral Tink en Maddox... Schijnheilig

En wat Sonja zei: dat Sndrijnie pit in haar d******r heeft....
Echt wel! *LOL*
Ze is eigenwijs, maar daardoor ook een doorzetter wanneer ze uit een dal moet klimmen.
Dat heeft ze dan ook fantastisch gedaan! Lovers

Nog heel veel geluk gewenst voor iedereen daar op stal in 't westen haha en ik kom als ik me wat beter voel die kant op, zeker weten!
Geniet ze Sndrijnie: je hebt het verdiend! Party!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:32

Sonja"]
[quote="wendy1 schreef:
En ik was er natuurlijk niet Boos!
Sonja als je weer komt moet je wel even naar mijn gele gevaar kijken:)


Ja Wendy, waar WAS je nou???? *LOL* We hebben je Fjordenbeest wel staan bewonderen hoor, maar waren er niet 100% zeker van dat dat de jouwe was. Staat 'ie achteraan in zijn rijtje? Lekker dier was dat! Helemaaaaaaal niet nieuwsgierig ofzo.... Schijnheilig
[/quote]

Nee is helemaal niet nieuwschierig toch Schijnheilig
Dat is dus mijn eigenwijze gele gevaar Haha!
Nou ik hoop dat je een keer komt als ik er ook ben,dan kan je haar eens uitproberen Schijnheilig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 18:51

nou dorine ik mis jou ook heel erg hoor,en ik mis mijn oude stal ook trouwens wel!
maar je moet niet te lieve dingen zeggen dotties,dan word ik verlegen en ga naast me klompen lopen als je niet uitkijkt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:06

Dorine schreef:
ook omdat ik Manon 2 beloofd heb om Maddoxje te bewonderen


MaddoxJE??? *LOL* *LOL* *LOL* Dat neem je terug Dorine, mark my words! Haha! Knipoog Da's een flinke beer als je d'r naast staat hoor!

Enne... Wendy, dat aanbod sla ik niet af hoor, ben dol op gele monsters!!!! Kwijl Cool

Tot snel! (weet nu immers zo'n beetje de weg...)

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:17

Nou dan moet je maar snel weer komen son Haha!
Mischien dat jij raad weet met mijn monstertkje,ze kan nog wel eens heeeeeel erg dwars zijn Haha!
Maar zal je dan net zien dan gedraagt ze zich al een engeltje zo van ik doe noooooit wat Schijnheilig

En ik heb sanderijn vandaag ook gemeet,we hebben samen een poging gedaan in de regen te lopen,en het is echt een hele leuke meid,die echt heel veel om tinkie geeft.

Sanderijn we doen het over hoor,met mooier weer hopelijk dan Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 19:31

ja dat doen we zeker wendy,ik vond je peetje trouwens echt mooi!en ze was ook braaf he vandaag?ze ging tenminste niet op dr knieen liggen Knipoog zoals tinkertje!haha

maar son,nog even over maddy(ja zo noem ik hem soms errug he?)
ik mocht (wat een eer he?)gisteren maddy uitstappen na manon dr les en hij is echt groot,ik kreeg zowat hoogtevrees joh!vond het wel knap van mezelf dat ik trouwens in 1 keer met spijkerbroek mijzelf in dat springzadel hees Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:36

<grijns> volgens mij vergeet je erbij te vertellen dat 'ie per ongeluk naast een stoel afgemeerd stond ofzo *LOL* Da's toch bijna niet te beklimmen met een spijkerbroek aan? Is 'ie nog wel heel? (die spijkerbroek dan he)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 19:39

nee echt ik heb het zonder stoel gedaan,zonder de beugels te verlengen en met spijkerbroek(waar gelukkig stretch ik zat,pfieuwwww)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:42

*LOL* Lang leve de rekbroeken! *LOL*
Ik mis alleen de bevestiging van Manon nog... Haha!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:47

Toch nog een pluspuntje aan peet haar opvoeding,dat ze niet op der knieen ging Haha!

En sanderijn jammer dat ik het heb gemist had je wel willen zien klimmen Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:29

Het is waar hoor! Sanderijn is op Maddox (1.70 m) geklommen. Er lag een ietepetieterig springzadeltje op met korte beugeltjes. Er is geen stoel of knietje aan te pas gekomen.

Oké het ging niet helemaal 100% soepel maar dat zou mij ook niet lukken met een spijkerbroek.

En ik vind Maddox dus helemaal niet zo groot. Dan lijk ik meteen zelf wat kleiner.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 10:40

Hihi, en ik vond het dus echt een reus toen ik hem zag. Op de foto's die jij op Bokt had gezet toen je 'm net gekocht had, leek 'ie veel kleiner dan in het echie. Maar dat kan ook komen omdat 'ie zo mooi in conditie is nu. Een paard dat mooi glimmend en goed in het vlees met de kop erop naar je toekomt, toont ook veel groter. 't Is echt een heel mooi paard! (Heeeej en dat voor iemand die ab-so-luut niet van bruine paarden houdt he! )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 10:44

Hahahaha... ik kom ook zeker nog een keertje jullie kant op, zeker na het lezen van dit verslag Haha! En ik had Sonja al eens ontmoet op een westernclinic samen met haar gele gevaar Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:09

Eigenlijk moet ik die foto's van toen ik hem net had uit mijn profiel halen. Hij zat toen zo lelijk in zijn vacht! Nu ziet hij er super uit, maar hij is helaas niet zo fotogeniek.

Van mijn vorige paard Bolivia was het erg makkelijk foto's maken maar deze is drama! Bolivia was wat alerter en daar krijg je toch mooiere foto's mee. Maddox maakt zich nergens druk om en dat zie je dus ook terug op de foto's.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:25

Heb je Kenzo ook gezien? Schijnheilig Dat is een manegepaard, heel donkerbruin, bijna zwart. Lovers

Klinkt iig heel gezellig allemaal!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 12:25

hihi tja sonja wat moet je daar nou mee hihi

Zal ik er nog eens een schepje boven op doen Haha!

Toen mijn lieve Phoenix ingeslapen was zijn zowel dick als sonja geweldig aardig voor me geweest. Ik mocht op Leo en op Milena rijden. Het was wel wat veel voor me zo vlak na Phoenix, maar ik vond het erg toppie. Ik heb zelfs een westernles ehad op leo Haha! moest wel hard werken Knipoog

zo om even sonja,s ego nog meer op te krikken hihi Haha!