snowbobbin eindelijk bewonderd door sonja!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 09:55

Hihi, nou Nimberrrrr daar komt 'ie hoor....
Het stond al heeeel lang op de planning om dat maffe stel uit het oosten een keer te gaan meeten, maar op 1 of andere manier kwam het er nooit van. En als Mozes niet naar de berg komt.... *LOL* *LOL* *LOL* komt Sanderijn naar het westen! Hihi, woont nu lekker op maar 65 km afstand.

Dus met een uitgebreide routebeschrijving ging ik op pad. Zowaar, de Beneluxtunnel en de Botlektunnel lagen nog waar ze hoorden te liggen, dus zonder al te veel problemen de weg gevonden (ik ben nogal een knurft daarin)
Nou moet ik zeggen dat ik er al een jaar vreselijk tegenop zag om Sanderijn te ontmoeten, juist omdat ik via Bokt, PB, telefoon etc. een hele hoge pet van haar opheb. En dan loop je een behoorlijk risico dat iemand irl dus vet tegenvalt.
Bleek dus gelukkig absoluut niet zo te zijn, Sanderijn is in het echie ook de wereldmeid die ze hier is! Hartstikke lief, maar niet lief als in poppig ofzo, want die meid heeft aardig wat pit in haar d****r Knipoog

Snowy was een geweldige ijsbeer, hij loopt heel stoer zonder ook maar enig geluid te maken, echt een spookpoes waar je je 's nachts de tandjes van zou kunnen schrikken.
En Tinkie.... Lovers wat een droppie! Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, dat hebben die grote bakbeesten in Simonshaven inmiddels ook wel door! }> We hebben heerlijk met het karretje gereden, en ik kan er maar niet over uit hoe netjes Sanne rijdt. Ik ken verder helemaal niemand die na het behalen van het koetsiersbewijs nog zo keurig en consequent Achenbach rijdt. Ze is trouwens met alles (qua Tinkie dan he, verder weet ik het niet Cool ) heel netjes en consequent. Keurig opgevoed en supernetjes verzorgd paardje!!!!

Uiteraard hebben we ook Maddox van Manon uitgebreid bewonderd (die is Kwijl , daar gaat Manon nog een heel eind mee komen) en het paardje van Vlieg, een pony waar de ondeugendheid vanaf straalt! Lekker koppie heeft 'ie vlieg!

Veeeeeeeeel te snel moest ik weer gaan, en uiteraard ging ik weer veel te laat weg, wat afgestrafd werd met een fikse file (die niet op het filenieuws genoemd werd, grrrrrrrrr anders had ik de Brienenoord genomen.... Boos! ) en kwam ik een ietsiepietsie laat op de verjaardag van een zesjarig buurmeisje. Maar ja, die geef je een K3-poesiealbum en het is weer goed Schijnheilig

Sanderijn, ik vond het keigezellig, en ik hoop je nog heel vaak te zien!!!!!

PS Maaike, jij was gewoon bang in Loon op Zand, dus dat verklaart alles. En Nimberrrrrrr die was zo moe omdat dat trekpaard de groep bijna niet bij kon houden, dat ze zich klemz*** op het terras.... Toch? Party!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 13:12

wendy1 schreef:
En ik was er natuurlijk niet Boos!
Sonja als je weer komt moet je wel even naar mijn gele gevaar kijken:)


Ja Wendy, waar WAS je nou???? *LOL* We hebben je Fjordenbeest wel staan bewonderen hoor, maar waren er niet 100% zeker van dat dat de jouwe was. Staat 'ie achteraan in zijn rijtje? Lekker dier was dat! Helemaaaaaaal niet nieuwsgierig ofzo.... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:06

Dorine schreef:
ook omdat ik Manon 2 beloofd heb om Maddoxje te bewonderen


MaddoxJE??? *LOL* *LOL* *LOL* Dat neem je terug Dorine, mark my words! Haha! Knipoog Da's een flinke beer als je d'r naast staat hoor!

Enne... Wendy, dat aanbod sla ik niet af hoor, ben dol op gele monsters!!!! Kwijl Cool

Tot snel! (weet nu immers zo'n beetje de weg...)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:36

<grijns> volgens mij vergeet je erbij te vertellen dat 'ie per ongeluk naast een stoel afgemeerd stond ofzo *LOL* Da's toch bijna niet te beklimmen met een spijkerbroek aan? Is 'ie nog wel heel? (die spijkerbroek dan he)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:42

*LOL* Lang leve de rekbroeken! *LOL*
Ik mis alleen de bevestiging van Manon nog... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 10:40

Hihi, en ik vond het dus echt een reus toen ik hem zag. Op de foto's die jij op Bokt had gezet toen je 'm net gekocht had, leek 'ie veel kleiner dan in het echie. Maar dat kan ook komen omdat 'ie zo mooi in conditie is nu. Een paard dat mooi glimmend en goed in het vlees met de kop erop naar je toekomt, toont ook veel groter. 't Is echt een heel mooi paard! (Heeeej en dat voor iemand die ab-so-luut niet van bruine paarden houdt he! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:54

Nou, ik vond het echt superdeluxe zoals ook de manegepaarden erbij staan daar. Stal naar m'n hart! Geen onderscheid in manegepaarden of privepaarden, ze proberen ze daar allemaal te verdrinken in het stro! *LOL* Ze staan d'r echt tot hun buik in. En lekker allemaal een buitenluik, echt super!
Ook die drie weken weidevakantie voor de manegepaarden staan me wel aan; het zegt nog niet veel over de manier waarop er met de paarden gereden wordt enzo, maar van wat ik er nu van gezien heb, is dit echt een van de weinige maneges in Nederland waarvoor ik m'n petje afneem.... Bij deze!

Enne, Manon, Maddox niet zo attent???? Moet je eens een bos worteltjes mee laten nemen door een MedeBokker *LOL* Hij is me geen seconde uit het oog verloren, en keek heeeeeeeel lief Haha!

Phoenix, het was het enige dat we in die tijd voor je konden doen; naar je luisteren en Mileen en Leo je laten troosten, wij konden het niet. Als het had gekund hadden we graag een stukje van je pijn overgenomen om het draaglijker te maken, maar dat kan nou eenmaal niet in een mensenleven. Ik hoop dat je met Symphony heeeeel veel langer plezier zult hebben.

Trouwens, Orri, Geel GEVAAR???? Volgens mij heb ik jou wel eens bij Roos ontmoet (Clinic van Sil?) en toen was ze braaaaaaaaaaaf!!! M'n gele muppettie! Je zou d'r nu weer eens moeten zien lopen; is echt totaal veranderd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 09:11

<grijns> ja ga jij d'r lekker de draak mee steken Rieja! Ik ben echt heeeeel bijzonder hoor! M'n hoofd zit aan de bovenkant, ik heb benen die toevalligerwijze tot op de grond hangen, en ongeveer in het midden zit een dikke kont *LOL* *LOL* *LOL* Maar eh, join the club, hoe meer zielen....

Samantha, je bent altijd welkom hoor, Miran en ik zijn er elke dag, en meestal nog samen ook, dus we zijn best moeilijk te missen als je langskomt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 13:32

phoenix4ever schreef:
hihi een beetje je zelf geweldig vinden. zou ik ook niet doen hoor.


Valt erg mee hoor Haha! Kom er ronduit voor uit dat ik een rare Eigenheimer ben *LOL* Tja, wat wil je, als je western rijdt met een Fjord ben je toch al niet helemaal joepie? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:02

Yep, veel te veel mensen... heb ik wat minder mee dan die paarden Haha!
Ach, als ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook wel. Kan alleen effe duren.... (he Stef..... anderhalf jaar, Sanderijn..... ruim een jaar, Jurga.....staat al een jaar en moet er nog steeds van komen)
Hihi, moet al een half jaar bij Miran gaan eten, en die woont zo'n beetje om de hoek *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brandje_04, FCSA, juniper, Lucia88, Unicorn79, Vadiz en 80 bezoekers