Mijn eerste A-ervaring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Mijn eerste A-ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 21:49

Jeetjemineetje, zit ik hier in enen op een apeldoornse computer te bokken!! Sjeez, dat is me toch een ervaring!!

Mijn reis begon om vier uur. De trailer kwam mij afhalen en we gingen naar de boot. Drie kwartier later ging onze reis verder richting Woudenberg. Ondertussen Kim tig keer geprobeerd te bellen, maar geen gehoor: Dit vodafonenummer is uitgeschakeld... Lips are sealed
Jantina in angst, verder doorgebeld om te kijken of ik wel het juiste nr. had. Viaviavia kwam ik erachter dat Kim gewoon geen bereik had... DOMBO!

Ik werd afgezet op een carpoolplek langs de kant van de snelweg, nota bene in Wezep. Off all places!
Duurde even en daar kwamen ze. In een grote bak van haar pa, haar eigen staat tenslotte in de prak achter huis.

Ik denk op gehaald te worden om snel naar huis te rijden, zodat ik lekker bij kan komen. Wat denk je??
Kim rijd fout en we rijden 75 km om..... Kun je naaagaaaan!
Onder het mom van, we laten Jantina even de omgeving zien. Jaja Kim, leuk langs de snelweg.

De eerste echte leuke A-ervaring heb ik al wel. Een toilet bij Kim thuis en een patatje van Kokkie op de hoek *LOL*

Morgenochtend moet ik heel vroeg, had ik dat voorheen maar geweten, dan was ik noooooit gekomen! Sta ik daar op mijn vroege vrije zaterdagochtend als een sloofje paarden te wassen, poetsen en ik moet ook nog vlechten!!!

Nou ik houd jullie op de hoogte van mijn werk-weekend!

*ohja, het was niet Kim haar schuld*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:56

coolie Haha! maar uiteindelijk dus wel veilig aangekomen hier in A. Enneh we gaan wel meeten hoor dit weekend moet alleen nog even kijken wanneer enzo Lachen
sterkte iig met Kim Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:16

Bravour hoef je niet meer te doen, dat heeft dit sloofje al gedaan Haha!
Veel plezier morgen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-08-02 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:17

haha dit klinkt als een echt weekend-bij-kim-thuis die ik ook al een paar keer mocht meemaken!leuk is hun toilet he?met al die foto's van kim en floor!en dat patatje...........ja die ken ik ook al Haha! en morgen mag je vroeg op,terwijl je vannacht waarschijnlijk nauwelijks slaapt op de grond van kim's overvolle kamer,of anders tussen de ratten van kim }> en dan slaap je net een uurtje moet je eruit Frusty en idd voeten wassen,paarden vlechten,borstelen met zadels slepen trailers aankoppelen en veulens op vrachtwagens hijsen............haha veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier jantina!maar het is altijd wel oergezellig in woudenberg!hopelijk hebben jullie goed weer!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:43

Ohhhhh Jantina, jij bent er wel ingetrapt??
Ik heb snel afgezegd hoor toen ik hoorde dat ik Grunningers moest wassen en vlechten Scheve mond veels te eng die platpootjes. Haha!
Nou ja, je hebt een rondje Nederland gedaan in de auto dus, hoe vond je het in de grote boze wereld? Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 23:02

Heel veel plezier hier jantina!!! Dat zal vast wel lukken!!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 08:13

Ben benieuwd naar het verslag vanavond!!!
Ennuh...
Ik heb twee vriendinnen, allebei met een gelderse merrie...
vreemd genoeg heb ik dat je nooit verteld Verward

In ieder geval ga ik die vriendinnen en hun paarden in de toekomst meer zien, samen rijden op de manege bijv. en hun stal opzoeken, dus mocht je een keer mee willen... Schijnheilig
Ook leuk voor een Cerise-meeting, Kim nemen we dan ook meteen mee...
Jullie zijn uitgenodigd!

Heel veel plezier dit weekend en ik wacht vol ongeduld op jullie verslag deze avond!! Party!!
Zeg Noukie ff dat ze de rug van Piggie een kus geeft.
Ze weet wel waarom.. Schijnheilig }>
Oh ik had zó graag bij jullie willen zijn op de keuring maar misschien de volgende keer.. moet aan m'n lichaam denken, ik wil teveel. Frusty

Tot ooit en geniet ze! *LOL*

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:01

Ohhhh!!! Volgens mij is de hele zooi in Woudenberg verzopen.....
Arme grunningers. Huilen Huilen Huilen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 18:43

foto's maken he!! en.. jij meteen weer aan het werk gezet he!! zo die nemen het er eventjes van Haha! veel plezier daar nog!! en sucses met kim in de buurt Knipoog

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 20:06

ik weet al wat uitslagen maar verklap niets dat mag Kim zelf doen...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:54

Ik ben geheel onschuldig Lia kwam vrijwillig naar stal om ff bij te klesen tja dan kun je best even wat vast houden en staarten uitpluizen *LOL*

Enne dat we omreden was anouk d'r schuld (alles is altijd haar schuld dusse....)
maare het was gister onwijs gezellie en vandaag nog veeeeeeeeeel gaver jullie krijgen zo een verslag!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 22:04

Sjeez.. het was me mijn dagje wel. Die Kim, das echt niet gezond.....
Regen, regen en nog eens regen en ik moest voor zessen mijn bed al uit.
Vervolgens kwam mijn grote nachtmerrie ook nog uit. Ik op een..... Juist ja, Groninger....
Bewijsmateriaal is onderweg, ik moet eerst onder het bureau.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 23:20