Een jaar geleden......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Een jaar geleden......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 11:34

Lag ik in het ziekenhuis door het ongeluk wat ik op 22 aug 2001 had.
Ik herinner me nog alle lieve berichtjes die iedereen steeds voor me uitprintte zodat ik ze in het ziekenhuis kon lezen. En alle e-cards die ik gekregen heb. Ik heb alles nog.

Het is toch mooi dat er zoveel 'onbekenden' je steunen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:52

Alweer een jaar? Eerlijk gezegd lijkt t veel korter, herinner met nog als de dag van gister, om t zo maar even te zeggen.
Wat gaat de tijd snel! Gelukkig ben je er weer helemaal bovenop gekomen.

En ja, Bokt is gewoon super in die tijden. Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:56

hmm dat heb ik gemist denk ik Verward

Gelukkig dat het weer goed is gekomen met je, wat er ook aan de hand was...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 13:07

Ik zit ookal te denken, wat was er dan?? Heb uit andere berichten gehaald dat je van het paard gevallen was he?? Veel meer weet ik er niet van..

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 22:39

Ik was van Dien gevallen en ze was op mijn rug gaan staan.
Ik ben er 99% weer boven op. Ik heb als ik heel erg verkouden ben wel eens nog last van mijn ribben. En ik heb er een alcohol allergie aan over gehouden. Ik word echt heel snel heel erg misselijk bij ieder klein slokje alcohol.
Het is wel heel snel gegaan dat afgelopen jaar. Na die tijd heb ik eigenlijk nog weinig echt lekker op Dien gereden. Tot januari had ik het vertouwen eigenlijk niet echt meer in haar(terwijl het een schat is) en daarna is het rijden op een laag pitje gekomen door haar drachtig zijn. En nu heeft ze een wond aan haar been. Maar binnenkort gaan we er weer voor.
Ik heb het oude toppic even opgezocht.
[PP] Ciska (dennis) is van haar paard gevallen.
D'r was meer maar dat kon ik niet vinden. En ik had ook een heleboel e-cards.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:43

Toen zat ik nog niet op bokt, maar ik weet het wel...
Het stond hier in de krant en we hebben het er op de club nog over gehad. Gelukkig is alles weer goed gekomen Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 22:50

Oh, stond het in de krant????????? Dat wist ik niet eens. We zijn er wel bang van geweest omdat mijn oma altijd heel erg overbezorgt is. Die weet dus ook niet dat ik ook op de IC gelegen heeft.
Bij ons op de club is er(zo ver ik weet) weinig over gepraat. En er zijn veel dingen fout gegaan toen het net gebeurd was. Ik ben op iemands rug naar de kantine gedragen en gewoon recht op neer gezet(wel zittend). Ik ben dus flauwgevallen en achterover geklapt. En Dien is minder dan 5 cm naast m'n ruggengraat gestapt. Als iedereen na gedacht had hadden ze me op een brancaar gelegt(want ik heb, achteraf, gehoord dat die wel op de club is).
Maar achter af ben ik d'r toch nog goed afgekomen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 23:00

Jullie hebben idd wel een brancard(wij op de club ook en met springen let ik daar onbewust altijd even op Bloos *LOL* )
Volgens mij heeft het bij ons in de krant gestaan, was maar een klein stukje, maar het stond er wel in. Dat jullie een nieuwe bak aan het bouwen zijn stond er trouwens laatst ook in *LOL*