grr sommige ruiters!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

grr sommige ruiters!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 19:22

Omdat het weer vandaag niet echt ideaal buitenrij weer was zou ik samen met een meisje van stal een klein rondje rijden. We waren net klaar met ons cross annex galopeer stukje toen links van ons ( vanaf het gewone voetpad) twee ruiters aan kwamen rijden. Nou is Bergen een groot paardendorp maar de meeste ruiters kennen wij wel!! En deze twee kwamen ons echt niet bekend over. Ze reden ongeveer een meter voor het pony'tje van mijn vriendin toen ze zonder te vragen in een forse draf wegreden!! Nou heb ik wel een tinker maar helaas is deze niet zo rustig als zijn ras doet vermoeden Koe En het ponytje van mijn vriendin was ook een beetje een hittepetit dus ik schreeuw naar die meiden dat ze even moeten stoppen omdat onze paarden draf een beter idee vonden als wij. Maar nee hoor die meiden crosten even hard door en konden zelfs nog hartelijk om ons lachen.
Nou ben ik meestal de rust zelfe en heb ik zoiets van : tsja die meiden die weten niet beter Schijnheilig . Maar omdat ze ons ook nog hartelijk aan het uitlachen waren dacht ik : ik zal jullie krijgen ook Extreme duivel Dus bij het eerst volgende brede pad gaf ik mijn supertink de sporen, en degene die een tinker kennen weten hoe die dreunt, En hebben we ze even laten voelen hoe diep de plassen waren en hoe hoog water op kan spatten. twee meter na ze gestopt want wat bleek die meiden konden hun pony's niet zo goed aan als ze zelf dachten en als ze van ons verwachten, toen rustig verder gedraafd( allereerst irish nog even laten steigeren want ik ben stiekem toch best sensatiebewust Party!! ) Ik geloof dat ik achter me nog iets hoorde van : kom terug dan mep ik je in elkaar. Maar toen heb ik maar net gedaan of ik doof was Schijnheilig. Echt ik respecteer alle ruiterregels maar dan verwacht ik ook dat anderen dat doen. En normaal zou ik me niet zo druk gemaakt hebben maar als je me dan ook nog uit gaat lachen dan heb je aan mij een hele slechte!! }>

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 19:30

hehe, verdiende loon voor ze!! Extreme duivel
Ach jah zo kom ik op buitenrit met paarden die ik weleens rijd ook allerlij gekken tegen. Gaan ze express klappen in hun handen en weet ik veel wat. Toen op een dag dat ik dat zelfde ventje ookal een paar andere keren had zien etteren bij andere paarden, was ik het daarom beu!
Dus dat ventje achterna in doodnormale stap, tot ie de dijk op kwam, waar ook een lekker grote berm is Haha! Dus wij in rengalop erachteraan whaha die schrok me daarom even }> !!
Achja en dan heb je nog mer ettertjes hier. Jeword er ziek van maarja...
Ook beginnen sommige h*fters hier ook te toeteren met hun auto. Tja het liefst zou ik daar ook chteraan gaan en een deuk in die auto trappen, maar dat laat ik maar even achterwege Haha!

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 20:03

Heb ik ook een keer meegemaakt op 't strand. Nou je weet hoe pony's op het strand zijn. En nog met een half arabiertje ook. Nou, toen kwamen der ook 2 ruiters in volle galop voorbij en dat vonden onze ponytjes erg leuk. Wij wat minder.

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 09:51

Zoals mijn vader altijd zei 'je hebt mensen en fietsbellen en dit waren duidelijk koplampen'. Oftewel, die twee klopten niet helemaal! Goed hoor dat je wraak hebt genomen, wat kan dat dan zoet smaken!

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 10:31

fijn he Extreme duivel

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:07

whahaah geweeeeldig!! Wat kunnen sommige mensen aso zijn he? Blijkbaar nog arrogant ook! EN aan dat type heb ik een grondige hekel!!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:40

Nou ik wil niemand aanvallen en wraak is inderdaad zoet, maaaaaar

stel dat het met die twee andere meisjes nou eens verkeerd was afgelopen? Dan is wraak toch niet helemaal zoet!
Verbeter de wereld en begin bij jezelf is een gezegde! of doe wat u wilt dat u niet geschiet doe dat ook een ander niet..nog zo een.

Ik kom ook altijd rot jong tegen hoor met fietsen en bellen en andere rot dingen. Maar ik vind het ook wel een uitdaging om te proberen mijn paard onder controle te houden.
1 x deden opgeschoten jong een poging Ric over stuur te maken, maar die bleef heel nuchter, tjeeeeeee zeiden die jongen wat een slome bok!
Eenmaal op een recht pad aan gekomen endie jongens al een stukje verder waren, had ik wel zin in een galopje, maar ric wel in een ren galopje, dus ik scheurde de jongens voorbij en ik hoorde ze nog roepen heeeeeey die kan hard zeg.......Dat zijn wel leuke dingen..

Het enige waar ik wel een hekel aan heb is achterlijke automobilisten die het gevaar gewoon niet zien! En leven gevaarlijke stunts uit halen soms.

Ik bedoel met dit berichtje verder helemaal niks en ik wil niemand voor het hoofdstoten of dergelijke dit is puur mijn mening, en die hoeft niet gewaardeert te worden..(mag wel).......


mon-nikky

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 22:18

hahah, ben het wel met mon-nikky eens (zegt het goede gweten) maar het andere gweten zegt trugpakken, gna gna, ik zou de verleiding ook nie kunne weerstaan..

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 01:37

Heeeeey Hallo Veghel......Ik ken je nog steeds niet, maar jij mij wel en dat vind ik niet leuk, zullen we een keer meaten???
Staat dat paard op de Horse inn? Of ergens anders? Zullen we een keer afspreken, en heel misschien kunnen we een keer samen rijden?

Groetjes Mon-nikky...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 04:13

Ik denk dat bijna iedereen ook wel een negatieve ervaring heeft met vrachtwagens die gaan ontluchten en of toeteren. lekker langzaam rijden intussen. Of wanneer je de snelweg overgaat, over een brug.