Berdientje heeft een stalker!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Berdientje heeft een stalker!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 21:17

Toen Dien en ik zondag vanuit Anna Jacobapolder terug in Assendelft kwamen stond er een nieuw, onbekend paard in de shetlanderwei, ik noem hem voor de makkelijkheid maar even "Paard" Haha! .

Aangezien Berdien daar ook staat en ze Paard nog niet kon werd er kennis gemaakt. Berdien voorop door het land draven en alle shetties en Paard erachter aan gehobbeld (:D ging echt precies zoals het ging toen ze bijna een jaar terug bij ons kwam). Toen alle shetlanders weer tevreden met hun bezigheid van de dag bezig waren (=VRETEN!!! Vork ) bleef Paard achter Dientje aandraven. Dien kreeg er genoeg van en heeft Paard een paar meppen verkocht Extreme duivel , daarna was de rust wedergekeerd in het meestal rustige weitje Dromen .

Toen ik vandaag op stal kwam was Paard weer bezig Berdientje te irriteren Extreme duivel , weer achter Dien aanrennen enzo..(ach zo krijgt ze iig niet zo'n dikke buik Haha! }> ) Dus Berdien heeft een stalker Koe ... Ik zal eens kijken hoelang dat nog doorgaat... Arme Dien kan niet eens meer rustig eten }>

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 21:34

*Sanne heeft medelijden met Dien* Haha! Arme Dientje, kan ze niet eens normaal rustig eten Tong uitsteken Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 22:33

Die grote mooie bruine zeker? Ach als jullie hem kwijt moeten, dump maar in AJP hoor Knipoog Was een lekker ding!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 22:46

Hahaha was het niet toevallig Pinky?? Die kan ook zo mateloos irritand achter een andere pony aanhobbelen *LOL*