over ponyexpress!...over caps opzetten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 20:27

Beste Marieke!! en anderen..

vandaag had ik het met mijn schoonzusje over het programma. Zij is schooljuf en zegt dat ze dit zo'n leuk programma vindt. Maar dat het zo stom is dat jullie nooit een cap opzetten. In het bos, over het asfalt. Nooit een cap.

Ik zei dat ik je kon en dat ik het helemaal met haar eens is. Dus; waarom zetten jullie nooit een cap op? Jullie dienen toch ook een beetje als goed voorbeeld.(goed voorbeeld doet volgen?!)

maar goed. bij ons op de manege wordt het in augustus verplicht om een cap op te zetten. eigenlijk een hele goede zaak want een ongeluk zit in een klein hoekje. Een cap heb je zo opgezet. Je kunt hem beter 100 keer te vaak op zetten dan 1 keer te weinig...

Wat vindt de rest?!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 23:43

Nou marieke ik ben het niet met je eens dat je western rijdt. je rijdt namelijk paard. dat je er toevallig een westernzadel op hebt liggen?!

ik begrijp ook niet waarom er bij westernrijden geen cap op hoeft. je valt net zo hoog. het is maar net wat je gewend bent. In Noorwegen rijdt iedereen met cap en bodyprotector. is daar de gewoonste zaak van de wereld.

Maar ik begrijp heel goed dat je niet je cap op hebt. ik heb ook lang geen cap gedragen. het is dat het nu verplicht wordt dat ik erover na begin te denken. maar het feit is dat jullie een beetje een voorbeeldfuctie hebben.

Ik bedoel trouwens vooral die keren dat er een onervaren ruiter op een paard stapt om een rondje te stappen c.q. draven. als is het paard nog zo braaf...je weet gewoon niet wat er gebeurt. En dat er nu toevaliig met spijkerbroek wordt gereden....


Blijf erbij dat het eigenlijk wel zou moeten..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 13:27

Och Runningkawa je kan het natuurlijk niet gaan omdraaien he.

met cap kan er niets meer gebeuren. zo werkt het natuurlijk niet. het is voor als

en mij gaat het er nog niet eens om dat iedereen een cap moet dragen. dat moeten ze vooral zelf weten. Feit blijft dat een cap er voor de bescherming is en dat Marieke een voorbeeld functie heeft. En daarom zou juist zij een cap moeten dragen *LOL*

fijn zo'n stevige discussie waar iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Hier kunnen we iets mee.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 21:29

haha marieke. We zullen onze mond houden.

En discussies gaan we niet uit de weg. Ik zou denk ik als b.n-er ook kiezen om zonder cap in beeld te worden gebracht. Nog sterker ik wil nu niet eens op de foto met cap. Als die foto's dan lukken dan is het ook geen gezicht.

Het viel me alleen op in je programma. En mij niet alleen. misschien dat je de volgende keer in beeld de b.n-ers kunt laten kiezen zodat het duidelijk is dat het hun eigen keuze is.

Maar ik vind je programma top! en vindt het leuk dat het volgend seizoen weer komt
Afbeelding
zulke foto's krijg je dan

p.s ik kan iedereen de nieuwe kieffer aanraden. Die is niet zo duur(f109,-) en ziet er een beetje uit als de oude caps maar dan met in een lichtgewicht uitvoering.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina en 158 bezoekers