Mijn Lieve Kleine Stoere Dyene!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 18:21

OOO Ik ben echt verliefd op mn welsh-cobje Dyene Lovers Lovers
Vandaag ging ik met Dyene wandelen langs de weg! Dit was voor haar de eerste keer dus best wel spannend! Ik had haar dus aan het halster meegenomen (ze is een jaarling) Ik liep vijf minuutjes toen er een vrachtwagen voorbij kwam! Ik dacht al OOO nee gaat dat goed! Scheve mond\ Maar bleef zelf rustig naast haar lopen. Ze deed even haar oortjes naar voren en keek naar de vrachtwagen maar liep heel rustig door!! Pling
Later kwamen er nog wat vrachtwagens langs maar niks aan de hand hoor!! Ik was echt trots op haar Party!! Op het laatste stukje kwam er ook nog een blaffende hond naar ons toe rennen en ook dat was helemaal niet eng!! Party!!
Zelfs Daisy (ook welsh-cob 3,5) vind honden en vrachtwagens eng!! En mijn kleine Dyene vind het helemaal niet eng geweldig toch??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 18:26

Oh wat goed zeg!
Handig hoor, lekker verkeersmak is ze dan als je later gaat rijden. Scheelt een heel stuk!

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 18:36

Wat fijn zeg dat je welsh cob al zo snel went! Lachen Dat is bij de meeste paarden toch anders of het is dat ze helemaal overdondert zijn en gewoon allse leuk vinden. Mar als het na een paar keer nog steeds zo blijft zal ze wel gewoon een cool beestje zij. Hlemaal fijn als je ermee buiten wil gaan rijden.

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 18:40

Hoop ook echt dat het zo goed blijf gaan! Maar ook in het land merk ik dat ze heel rustig is! Als er jagers in de buurt zijn schrikken de andere 2 wel maar Dyene blijft rustig grazen! Ze kijkt af en toe wel even op maar meer ook niet!! En toen er bij ons in het land gegiert werd renden Punkie en Daisy in het land ernaast als gekken door het land heen en Dyene stond rustig te kijken naar de trekker! Echt een koele kikker dus!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:50

wat fijn dat ze zo rustig is, ze is neem ik aan niet doof(omdat ze wel heel rustig is, maar dat had je dan vast allang gemerkt) wel mooi dat ze nu al verkeersmak is, daar heb je later veel plezier van!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 22:21

Goed zeg! Heb je alleen maar plezier van, verkeermak maken is niet zo gemakkelijk, maar als ze zo braaf is scheelt dat wel!! Party!!
Knuffel aan Dyene en natuurlijk de andere 2 ook!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 21:23

Dyene is echt niet doof hoor!!!
Als ik bij het hek sta en ik roep de pony's is Dyene de eerste die naar me toe komt rennen!
Vandaag zijn een vriendin van mij en ik met Punkie en Dyene langs de weg gaan lopen was ook erg leuk Dyene wou alleen maar voorop lopen! Nu al een baasje dus!! Elke keer als Punkie naast haar kwam lopen deed ze net of ze ging trappen! En als ze achter Punkie moest lopen ging ze heel erg dribbelen!! Maar ze is wel heel erg lief hoor!! Lovers