helemaal verregend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

helemaal verregend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 21:13

Nou, vandaag eerst heel de ochtend gebokt (en me site bewerkt), en toen naar de ruiterzaak...
Mooi hoofdstel gevonden (na lang zoeken) gewoon helemaal zwart, mooie zilverkleurige gespjes (vierkant) Staat hem mooi! Lovers
En een nieuwe zweep (90 cm }> )
en witte handschoentjes... en pektouw
Eva is helemaal klaar voor de wedstrijd! Haha!

Had om 7 uur weer sinds 7 weken ponyclub les!
Had er echt zin in, goede oefening voor Tos aangezien hij zondag ook met veel paardjes samen zal moeten lopen.
Nou... ik wou net aanrijden, begon het te druppen! Boos!
Ben ik op de ponyclub, giet het ondertussen al Boos! Boos!
En het bleef maar regenen! Maargoed, was toch al helemaal nat, en Tos liep echt lekker dus was niet van plan te stoppen!
Een voor een ging iedereen naar huis, en op een gegeven moment nog maar met zijn 6, over 2 bakken verdeelt...

Tos liep echt lekker nagevelijk, en ik was net een volte aan het draaien, toen achter me een pony verschiet, de andere er achter aan... en SJOEF Tos schiet zowat onder me uit! Verward
En hij rent in harde rengalop richting uitgang, dus ik zat al helemaal van NEEHEE... niet weer van af het begin beginnen! (was in het begin een groot probleem)
Maar door een teugel kort te pakken en hem omtetrekken stond hij in no time stil!
de pony die als eerst (echt) schrok stond langs Tos... zonder ruiter!
Die was dus in de blub gevallen... en had de schrik er goed in.
Tos liep vervolgens echt zo te kijken van HUH? Verward
Nog een paar rondjes gereden, maar het begon steeds harder en harder te regenen, en de andere waren naar binnen gevlucht!
Maar mochten we alleen ff uitstappen, vanwege het stof!
Maar na een ronde zeg je de andere kant van de bak al amper
Nog ff tien minuten staan schuilen en toen naar huis gereden, hem op stal ff wat lekkers gegeven en de wei weer op...

Ben helemaal doorweekt thuis gekomen, maar ben toch blij dat ik ben gegaan! *LOL*
Hij liep zo lekker! Lovers
Hopen dat ie dat zondag ook doet! *LOL*

(okey, onzinnig bericht,maar moest het ff kwijt)

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:50

Nou, ik was thuis, ziek kei harde regen. Marleen toch maar aangefietst, in de regen opgezadeld *denk zal toch maar weer eens naar de les gaan* kom ik daar aan is dr niemand. Ik dus truggereden komt net de instructeur aan gereden *droog* in zijn auto "ja de les gaat nie door vind het te gevaarlijk met dat onweer, Boos! grr konde we weer trug. Heb dr toen maar lekker vertroeteld en geschuild! Weet zeker dattie zondag ook lief is..Marleentje gaat m instrale...!

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:22

lekker he die regen!!!
ik heb ook een paar keer in de regen gereden...
maar lekker is anders...
ik ga dan direkt weer terug naar stal...
kuZzZ

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 13:37

Mijn paardje stond er gisteren als een zielig verzopen katje bij toen ik hem uit de wei haalde.... ik hem op stal gezet (hij heeft een stal met uitloop) en wat denk je... gaat meneer weer lekker in de regen staan ipv binnnen in zijn lekkere schone stalletje Verward Ik was inmiddels half verzopen en moet eerlijk bekennen dat ik niet veel zin meer had om nog te zadelen enzo ook al hebben we dan een binnenbak enzo. Ik hou helemaal niet van regen. Heb Omar dus maar lekker gezelschap gehouden in de stal en uiteindelijk maar naar huis afgedropen. Vanavond maar wel rijden regen of geen regen?