Heel tevreden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 16:49

Vandaag eerste keer M1 gestart met Maril. Ik was doodzenuwachtig en alles zat me ook tegen.
Toch flink last van mijn hoofd (lichte hersenschudding) alleen niet tijdens het rijden ( Verward ) en nek. Verder de hele week stralend weer en vandaag plenzen..Maril heeft alleen nog voor ijzers...MORGEN gaat ie rondom! Voorlezers konden niet...weeeeeeh...zag het even niet meer zitten. Ook wbt de bijkomende stress voor de eerste keer nieuwe klasse. Ik zat te shaken op mijn paard.
Had van tevoren gezegd dat ik tevreden zou zijn met halverwege 140, zolang ie zich braaf rond liet sturen. De meesten weten wel hoe ie in het begin van de L was Party!! Party!! Party!! Party!!
Maar ik ben echt supertevreden. Hij was wat gespannen, maar dat zag je er niet aan af, ik voelde het alleen en was bovendien zelf mega gespannen. Er was heel wat te zien (shetjes in de wei pal naast de ring, een donkere geul in de ring, stapmolen in renovatie etc), maar hij keek niet op of om.
Ik heb weleens lekkerder een proef gereden, maar hij was wel ontzettend braaf! Ik had 148 en 150 punten en daar ben ik dus heel tevreden mee...boven verwachting zelfs nog en super gejureerd die ene: 7ens, een 8, maar ook een 3 en twee 4en...daar kun je wat mee. Die andere was allemaal 6jes en dan een 4 en 2 5en en je bent klaar. Scheve mond\
De specifieke M1 onderdelen (keertwendingen, SB en contra) waren allemaal 6en of 7ens. Ik had de onvoldoendes op het achterwaarts (de shetjes waren interessanter..hihi) en de uitgestrekte stap.
Dusse..een en ander iets bijschaven, puntjes op de i en dan komt het helemaal goed.
Had serieus rekening gehouden met de ergste afgang en onder in de 130 rijden ofzo...maar vind deze punten voor de eerste keer bepaald geen afgang!

Groetjes Suzanne



moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 22:48

Ja Fitz, het was zeker zonde...maar ach je paard hoort ook voor te gaan hoor! En ik hoop maar dat ie gauw beter wordt. Anders kom je maar lekker donderdag deze kant op, gaan we lekker het bos in...voordeel van 2 paardjes Party!! *LOL* Knipoog

He Mireille!!!!
Ik was vandaag bij Eveline, dus ik hoorde het al van je scooter...balen zeg!
Enne...ik heb getwijfeld om op AnyDale te starten, maar doe het toch nog niet. Ik train hem nog even flink door. Door de verhuizing naar Holtslag heb ik ook niet echt getraind ofzo, dus ik ben echt tevreden over meneertje....je weet hoe hij kan zijn op vreemd terrein.

Kim...tuurlijk ga je nette punten rijden joh!
Ik had op alle 'nieuwe' onderdelen goede punten en dat zijn toch de onderdelen waar je benieuwd naar bent wb juryoordeel. Als die onderdelen slecht zijn weet je dat je er niet klaar voor bent. Maar ik heb ook een 4 gereden voor middendraf, terwijl Maril super kan strekken, dus dat zijn punten die niet hoeven.
Mijn instructrice was ook heel tevreden. In Almelo hoop ik dan wel wat punten te gaan rijden en daarna weer wat outdoors. Ik heb er wel vertrouwen in zo. Ik had echt verwacht onderin de 130 te rijden...dan is 150 alweer heel wat!!!! Party!!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 23:06

Ooops en Orri...vergeet te antwoorden: ik was bij Eveline vandaag en had mijn telefoon niet bij me!!!
Was heel gezellie.....snik Huilen Verdrietig , dan mis ik ze allemaal meteen weer...wheeeee!
Maarre, binnenkort samen Almelo, buitenrit en ik ga binnenkort met Maril naar Pampushout (het bos dus..)om met Eef en Make buiten te rijden......ben benieuwd wat die twee gaan doen als ze elkaar weer zien!!!!! En daarna maar weer gauw samen op wedstrijd dus, ze moeten wel vriendjes blijven natuurlijk.. Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Just Jones is leuk, maar Make is het nog steeds helemaal. Als ik 'Make' roep gaan z'n oortjes naar voren en gaat ie zitten kijken... Bloos

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 19:46

Tja, nog wel last Mieke, maar vreemd genoeg niet met rijden!
Ben ontzettend moe, dizzy en misselijk, de hoofdpijn is goed te onderdrukken met pijnstillers. Tijdens het rijden merk ik niks, maar de rest van de tijd heb ik mijn nekkraag weer om.
Net bij de dokter geweest, het is toch een kneuzing van een nekspier, maar gelukkig geen beschadiging aan de bandjes tussen de wervels, zoals hij had verwacht. Maar mijn nek is dus al zwak door die whiplash, vandaar die overdreven reactie van mijn nek. Morgen de chiropractor bellen en dan moet het gauw weer verholpen zijn.
Ik heb Maril vandaag lekker op het land gelaten en Bob is nu zelf naar Imi. Maar ik houd het dus niet langer vol dan 1 dagje: mogen weer lekker rijden!!!! Party!! *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 14:04

Bij Rodermans! Party!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 19:07

Bij die Dick v Heuven!! Ik moet ze vandaag bellen, want het doet echt megazeer!! Het helpt wel goed he?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Pellelilly, Rupser, Sanet, Vagabondo en 50 bezoekers