Rare arm.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Rare arm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 18:00

Een hele tijd geleden had ik ook al zoiets.
Het was toen een paar weekjes voor de zomervakantie, en ik had les gegeven op de gehandicaptenmanege.
Een half uurtje later toen ik op de bus zat te wachten, begon mijn rechter boven arm te jeuken, er zaten allemaal bobbeltjes en het was een beetje rood.
Die avond ging het over, maar toen ik de andere dag onder de douche vandaan kwam begon het weer, het leeks zelf wel erger.
Het is toen geleidelijk minder geworden.

Maar afgelopen week heb ik het weer gekregen, woensdag of donderdag na het rijden kwam het weer opzetten, nu op mijn linker onderarm.
Hele kleine bultjes en het jeukte.
Die avond er veel last van gehad, maar het leek of het afzakte (anti-jeuk spul erop gedaan).
Tot net, het begon weer te jeuken en de bobbeltjes zie je duidelijk weer.

De eerste keer had ik de manege paarden zoals zo vaak voor de les ingereden, afgelopen week heb ik sinds tijden weer voor het eerst op mijn paard gereden.
Maar vandaag heb ik niet gereden, kheb alleen mijn paard even gevoerd en een aaitje gegeven.
Ik voer iedere dag, kom met veel paarden in aanraking waaronder ik sommige rijd, maar normaal heb ik er nooit last van.

Het enige verband wat ik tussen die 2 eerste keren zie is paardenzweet, maar daar heb ik vaker mee te maken en dan krijg ik geen last van jeuk.
Maar vandaag weer niet, wel paard geaaid, maar het paard zweette niet.

Wat kan dit zijn?
Allergische reactie?
Dan moet ik het toch vaker hebben en hebben gehad?
En niet af en toe?
Want in tussen tijd heb ik dus zoveel andere paarden gezien, mijn eigen elke dag minimaal 2 keer, gereden, geaaid, of die nou wel of niet zweette.
En dan kreeg ik niks, maar af en toe dus wel.


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 18:52

Citaat:
nee, maar zolang ik er niet aan krab of over wrijf wordt het vanzelf minder


Maar ik heb jeuheuheuk Boos!
en dat is irri en dan ga je krabben en wrijven.

ik bel volgende week de dokter wel weer eens (doe ik al zo vaak) en kijken of ik dan zo een zalfje kan krijgen.


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 12:08

uhh, nee?
gewoon kleine bultjes die jeuken en soms een beetje rood zijn.
heb ik nu 3 maal gehad, en alle drie de keren was ik toevallig net bij een paard geweest.

vandaag gaat het trouwens al weer stukken beter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, pillow, Slmt9, Yavanna en 42 bezoekers