Verlangen jullie alweer naar de herfst?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 21:06

Zomer vind ik heerlijk,wat betreft rijden dan,lekker savonds laat op pad met m'n pony,heerlijk hoor,stil op de weg,vogeltjes fluiten,zonsondergang,daar kan ik echt van genieten.
Deze hitte overdag vind ik niks,ik moet werken in een kas en dat is niet uit te houden,maar thuis hebben we weer airco en dat is wel weer fijn.

Winter vind ik ook wel weer gezellig,lekker dicht ingepakt gaan rijden op m'n pony met d'r lekkere dikke wintervacht(die natuurlijk heel de winter lekker in de modder rolt!!! Tong uitsteken )maar het heeft wel wat,niet dan? Het enige minpuntje is natuurlijk de kou en dat het vroeg donker word,dat vind ik echt balen,ik rij het liefst savonds,we hebben we een verlichte buitenbak,maar ik rij liever buiten.

Herfst...tjah ook meestal veel regen he.. ach.. alles heeft wel wat,het enige erge vind ik dat het regent(of sneeuwt of hagelt!!!) en vroeg donker wordt,dat vind ik echt jammer,maar ja.. zoals ik al zei,het heeft wel wat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers