Kermis in Spanje waar ponytjes als actractie zijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Kermis in Spanje waar ponytjes als actractie zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 17:36

Verdrietig Mijn zus en ik zagen bij een kermis in Spanje allemaal kleine shetlander ponytjes steeds hetzelfde rondje lopen. Ze waren vast gemaakt aan een soort ketting het was eigenlijk een soort draaimolen Boos!
De hoefjes van die Shetjes waren helemaal schuin gegroeid. Dat is toch niet normaal. Gisteren zag ik de shetjes weer midden in de snikhete zon vast gebonden aan een heel erg kort touw zonder waten en eten. Ik vindt dit echt heel erg zielig. Verdrietig

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 17:40

hoi, hoi

Was dat in salou misschien, want daar heb ik het ook van veraf gezien, maar ik wilde maar niet gaan kijken.

groetjes
fran

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 17:46

nee dat was in Malgrat de Mar of in Santa Suzanna (dat ligt zodicht bij elkaar) maar dat kan best dat ze die in Salou ook hadde jah.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 16:06

áhh dat vind ik echt zielig die beessie stappen daar de hele dag en staan stil, en met een beetje pech staan ze snachts ook nog op stal, dan kenne ze nooit lekker in de wei rennen Huilen Verdrietig

manzano

Berichten: 23920
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:21

Tja, ik heb het ook een keer in frankrijk gezien (absoluut geen idee meer waar) en het is echt vreselijk om te zien. Staan ze daar in die snikhitte zonder water of beschutting Boos!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 07:15

in salou lopen ze volgens mij merendeel tegen de avond. en niet overdag in de snikhete zon. (ik weet het niet zeker, maar ik heb ze vorig jaar alleen's avonds gezien (en we kwamen er altijd langs als we naar het strand gingen)

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 08:47

Ik heb het ook eens in frankrijk gezien maar daar kregen ze wel water en ze stonden met de rust in de schaduw.
Ook op de kermis van Enschede heb ik pony's zien staan volgens mij ook met water maar ze stonden wel in de zon

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:22

Ik vind dit vreselijk!!! Geef ze dan tenminste genoeg water en zet ze in de schaduw!!! Zullen we die mensen die dit die paarden aandoen, vastzetten rondjes laten lopen in snikhete zon zonder water!!!