zaterdag weer thuis gekomen van bij sonja/mika

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

zaterdag weer thuis gekomen van bij sonja/mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 19:42

Hèhè wat een rust....................... Knipoog

nee hoor! het was heel gezellig!!! 6 juli ging ik richting daar, het was van te voren niet echt de bedoeling dat het 5 weken zouden worden Haha!
Sonja heeft echt nooit teveel gezegt over haar paardjes, wat een Kwijl
vind het heel leuk dat ik nu alles eens gezien heb!

Soms heeft sonja wel rare dingen, maar ze zegt er altijd bij dat ze normaal niet zo is, dus dat nemen we dan maar aan Schijnheilig
Zelf vind ik het vreemd als je een grote banaan bij de Macdrive besteld, en gebak haalt bij een broodbakker... (waarmee die bakker haar ook niet verder kon helpen en vertelde waar ze wél het gebak kon halen Haha! )

afgelopen zaterdag ook naar de keuring van het NMPRS geweest, liepen echt hele mooie ponys bij! natuurlijk ook minder mooie, maar dat heb je altijd. Ik ben daar erg verliefd geworden op een voshengstje die een vrijheidsdressuurshow gaf. Wat een prachtbeest was dat! en die show was echt byzonder mooi!

Ook heeft sonja dribbel nu gezien, wat ik wel heel leuk vind Party!!

verder heb ik ondertussen nu ook Loes-freke en Stef gezien..

Waar bokt toch al niet goed voor is *LOL*

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 21:34

Zo sjoyce, je hebt t zo te horen dus leuk gehad! mooi zo Haha!

leuk he, al dat gemeet.. wanneer kom je nou is hier langs?

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Re: zaterdag weer thuis gekomen van bij sonja/mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:28

[quote=]

verder heb ik ondertussen nu ook Loes-freke en Stef gezien..

Waar bokt toch al niet goed voor is *LOL*[/quote]

heel leuk maar hebben wij jou ook gezien?
was jij die verlegen blonde meid die bij sonja was toen ze op zoek ging na een menkar?
daar in elim bij rien treur?
zo ja leuk je gezien te hebben, nu jammer dat we elkaar niet gesproken hebben.
maar goed als je het maar naar je zin heb gehad daar bij sonja.
en als je er nog eens daar komt, vergeet haar dan niet de hondenpilletjes te geven.
dat was een van de leukste verhalen die ik gelezen had.
groetjes en wie weet tot ziens.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:54

haha, bij mij zij ze ook al bijna niks!
Ik stond ff met sonja te praten, dus ik vragen, waar is joyce? Dus sonja wijzen, daar..
Ik roepen: DRIBBEL!!!! Haha! Ze keek om, maar meer ook niet Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 23:00

Wat een saaie meid is die Joyce *LOL*
Skapie skapie skapie

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 13:21

Ach. wat moet ik hier nu allemaal op zeggen????

Vanaf zaterdagavond geniet ik met volle teugen van de rust die hier in huis is wedergekeert! Tong uitsteken

Nee hoor, we hebben het echt leuk gehad, zoals Joyce al zei is het een beetje "uitgelopen" en was het helemaal niet de bedoeling dat ze 5 weken zou blijven, maar ook al had ze nog 2 weken willen blijven, ze heeft mij echt geen minuut in de weg gezeten!

Over rare dingen gesproken...............

Wist je dat Joyce haar contactlenzen tegenwoordig in 2 stukken in haar ogen doet??????? En er dan 1 stuk niet weer uit kan krijgen???????
En vervolgens 2 dagen half blind rondloopt omdat de post nou eenmaal niet sneller is??????
En als dan savonds de pony's op stal gezet moesten worden ze eerst aan mij vroeg waar de pony ongeveer stond omdat ze em niet kon vinden, terwijl het betreffende beestje op nog geen 15 meter afstand stond??? }> }>

En:
Wist je dat Joyce er pas na 4 weken achter kwam dat het lichtknopje ook boven het bed zat en dat dat eigenlijk toch wel veel handiger is dan wanneer je elke keer uit bed moet om het licht aan en uit te doen?? }> }>

Ach, ik zal maar niet teveel zeggen, maar er zijn voorbeelden genoeg! Haha! Haha!

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 16:59

Zo te horen is het heel erg leuk geweest! Ik heb je wel gemist hoor, Joyce Tong uitsteken En ik wil je nog heel erg bedanken dat ik je Dribbeltje mocht verzorgen. Vond het onwijstof! Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 17:26

Whahahha! ik me nog inhouden om niet alles neer te zetten wat jij hebt gedaan. is ook altijd leuk als sonja snachts weinig geslapen heeft. tegen een uur of 2 / 3 smiddags.... Nee niet denken dat ze dan gaat slapen, nee gewoon de hele tijd zo'n flauwe lach Tong uitsteken ik ga verder maar niet alles vertellen...

enne non, ik jou ook hoor Tong uitsteken en jij ook bedankt dat je drib zo goed verzorgt heb Lovers

Verder ben ik helemaal nooit verlegen ik snap echt niet waar jullie dat vandaan halen hoor Schijnheilig

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 17:39

Joyce is helemaal niet verlegen..........echt niet..........aan het eind van de dag heb je hoofdpijn van al haar geklets.......Hyper!

Nee hoor, valt wel mee, wanneer we met zn tweeen waren was ze echt niet zo stil als jullie denken!!!!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:08

Citaat:
Wist je dat Joyce haar contactlenzen tegenwoordig in 2 stukken in haar ogen doet??????? En er dan 1 stuk niet weer uit kan krijgen???????
En vervolgens 2 dagen half blind rondloopt omdat de post nou eenmaal niet sneller is??????
En als dan savonds de pony's op stal gezet moesten worden ze eerst aan mij vroeg waar de pony ongeveer stond omdat ze em niet kon vinden, terwijl het betreffende beestje op nog geen 15 meter afstand stond??? }> }>


En wie stond er met tranen in dr ogen te kijken??? Tong uitsteken
ahg en dat ik nicky niet zag, dat lag heus niet aan mn ogen, dan moet je maar grotere ponys nemen, je kijkt er zo over heen Tong uitsteken Knipoog

Citaat:
Wist je dat Joyce er pas na 4 weken achter kwam dat het lichtknopje ook boven het bed zat en dat dat eigenlijk toch wel veel handiger is dan wanneer je elke keer uit bed moet om het licht aan en uit te doen?? }> }>


tja.... Schijnheilig maar dat is héél anders Schijnheilig

ik zal verder niet neerzetten wat sonja nog meer heeft gedaan... oké, nog 1 ding... toen ik haar vroeg of ik de stallen uit zou mesten zei ze, nee dat hoeft niet, het is toch mijn poep dat hoef jij niet op te ruimen...
ik vroeg me al af wat sonja zo vaak in de stallen deed en nooit op de wc was, maar toen wist ik et Tong uitsteken

Citaat:
Nee hoor, valt wel mee, wanneer we met zn tweeen waren was ze echt niet zo stil als jullie denken!!!!!


Cool Cool

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:15

Haha zo te horen hebben jullie 5 weken erg veel lol gehad samen Haha!
Leuk al die verhalen en blunders *LOL*

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:51

Lekker meegenieten! Super dat jullie het saampjes zo gezelli hebben gehad!
Enne de foto's? Of ben je net als Berdientje? 3 Rolletjes meenemen en tot nu to 20 foto's gemaakt???? Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:39

Foto's...........................????????

hahhaha

Joyce haat het om op de foto te komen, en ik al helemaal !!!!!
Dus eh....Er zijn geen foto's gemaakt.......

Alhoewel....Ik heb wel een aantal foto's waar Joyce opstaat, toen waren we een poging aan het doen om mooie foto's van Mika en Mylano te maken, wat trouwens helemaal niet meevalt omdat ze stil moeten blijven staan, en daar staat Joyce wel op......Die kan ik natuurlijk wel op bokt zetten.... }> }>

Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 18:47

Mika schreef:
Foto's...........................????????

hahhaha

Joyce haat het om op de foto te komen, en ik al helemaal !!!!!
Dus eh....Er zijn geen foto's gemaakt.......

Alhoewel....Ik heb wel een aantal foto's waar Joyce opstaat, toen waren we een poging aan het doen om mooie foto's van Mika en Mylano te maken, wat trouwens helemaal niet meevalt omdat ze stil moeten blijven staan, en daar staat Joyce wel op......Die kan ik natuurlijk wel op bokt zetten.... }> }>

Haha!


BLUF Nee niet doen hoor Schijnheilig heb ik je al eens verteld hoe aardig je bent????????? Schijnheilig

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 18:51

Nou, vertel eens dan hoe aardig ik wel niet ben............ Schijnheilig



Ik kan natuurlijk altijd even 1 fotootje laten zien.....

}> }> }>

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 18:57

Sonja, je bent echt heel erg aardig!! en lief, en schattig en slim en ... en ... en.... vul maar in Haha!