Gisteren iets leuks gedaan met Jur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 10:59

Op de boerderij waar ik sta hebben ze heel veel land. Eén land dat helemaal naar achteren gaat, echt een heel eind, was gemaaid, en het gras was er al af. Vandaag wordt het bemest maar gisteren was het dus leeg en mocht ik daar rijden. Eerst helemaal naar achteren gestapt, en mevrouw wilde het liefst in rengalop terug. Mooi niet dus! Lachen

Ik heb heerlijk gereden, heen en weer geappuyeerd, uitgestrekte draf gedaan die ik bijna niet uit kon zitten! Wat was dat gaaf, de zon was net aan het ondergaan en dan rij je op zo'n gigantisch stuk weiland. Ik heb haar 2 keer laten gaan, vanaf de helft van het land. Zo hard, dat de tranen over mijn wangen gingen. Was wel heel gaaf!! Party!!

Jur was drijfnat aan het einde haha. Maar ze vond het wel leuk!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 22:43

Nou absoluut!!

Maar ik merk wel dat ik steeds minder fanatiek word om echt te 'trainen'. Ik kom 2x per dag, voer ze, mest de stallen, poets ze. Maar 'elke' dag rijden is er niet bij hoor! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 23:13

Ja dat vind ik het allermooiste! Maar ja dat kan ik niet vaak.

Maar... in augustus ga ik 2 weken met een vriendin op een grote stal passen in Brabant(die mensen gaan met vakantie) en de paarden mogen mee. Dat wordt dus 2 weken in het bos rijden!!! Kwijl

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, LuckySeven en 121 bezoekers