Ze hebben mijn [naam verwijderd] afgekraakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Ze hebben mijn Neve afgekraakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 21:58

Vandaag had ik les bij de vereniging, meestal heb ik [naam verwijderd] dan mee, daar rijd ik het leukst op in zo'n les. [naam verwijderd] haar hoefijzers zitten schandalig los, vandaar, ik had [naam verwijderd] maar eens meegenomen.
ging prima, we hebben zelfs een sprongetje genomen, en zowaar, de Balzflug kwam nog omhoog ook...helemaal goed dus, leuke les.

Sta ik na afloop nog eventjes te kletsen, komt er ineens volledig "out of the blue" de opmerking "Ik zie deze toch een stuk liever als die andere", en diverse mensen aldaar haakten snel in om dat te beamen "Ja, ik ook!"....Nou, toen voelde de aanstichtster van het gesprek zich kennelijk gesterkt, watn het ging verder "Deze kan tenminste marcheren, die ander..." en toen viel er een stilte, warabij ze dus erg zuur en zorgwekkend keek en met haar hand zo draaide zo van 'twijfelachtig'....

Dus ik opkomen voor mijn andere paard, [naam verwijderd] dus, zo van "nou, die andere heb ik erg lief, als er eentje verkocht wordt, dan is het deze ([naam verwijderd])"... Schampend werd er gereageerd "Meen je dat? Nou, onvoorstelbaar"...

NOU JA ZEG!!!! Boos!
Had ik erom gevraagd wat ze van mijn paarden vinden? En als je er eentje leuk vind, dan kan je dat toch ook gewoon zeggen zonder de andere meteen te moeten afkraken?!
Ik weet zelf ook wel dat [naam verwijderd] een fijn sportpaard is en waarschijnlijk inderdaad beter dan [naam verwijderd]...maar om [naam verwijderd] dan maar meteen af te doen als brandhout (dat zeiden ze nog net niet, maar o wee!).....
Leuke vereniging, he? Boos!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?



Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 10:17

Grote dank voor jullie medeleven, het is inderdaad wat jullie zeggen, ik moet me er niets van aan trekken, ik vind dat dier helemaal geweldig, en daar gaat het om!
Ik en [naam verwijderd] Lovers

Vertelde het vanmorgen ook aan mijn vader...zegt ie "je had meteen zeggen: Ah, ik hoor het al, hier spreekt duidelijk iemand die er GEEN verstand van heeft"..... }>

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 22:31

dat was uiteraard weer op snertvereniging de fJILDruters...
Merk op de f is expres klein, die vereniging is duur....(niet rijdend lid, excl startkaart 90 euro per jaar!)

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 22:08


Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, leonie1988, MairiMacBran, OmgiliBot, Riviera87, rover_, tienus63, vilo en 104 bezoekers