Gefietst met Duvel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marije_jiplover

Berichten: 25240
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Gefietst met Duvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 22:39

Ik heb vandaag met Duvel een stukje gefietst. Dat kwam zo, ik had vanmorgen dik 20 km geskate en toen ik op de manege kwam was ik dus best moe in mijn benen. Ik had dus niet echt veel puf om te rijden, maar eigenlijk zou Mandy vandaag op Duvel rijden. Maar die voelde zich niet zo heel erg lekker en omdat ze vanavond ook nog in de springles ging met een ander paard, wilde ze haar energie daarvoor bewaren.
Toen ben ik Duvel gaan longeren, want hij moest toch wel beweging hebben, zeker omdat we gister in de les keihard hebben gewerkt, dan moetie de volgende dag toch ook even zijn spieren gebruiken en even loswerken. Maar in de bak was het zo benauwd, dat het zweet aan alle kanten van hem afdroop na een klein half uurtje met hem bezig te zijn geweest. Toen heb ik de longeerlijn van zijn hoofdstel afgehaald en het halster eraan gedaan, dat ik buiten een eindje met hem kon gaan wandelen. Maar ik had nog steeds best vermoeide benen, dus ik bedacht dat ik wel kon gaan fietsen. Als het niet zou lukken, dan was ik zo weer terug.
Het ging echt supergoed, ik heb hem ook nog een eind laten draven, volgens mij vond hij het ook wel leuk zo zonder iemand op zijn rug lekker buiten lopen. En het laatste stuk lekker gestapt, zodat hij lekker droog en op adem weer terug naar stal kon.
Het is me wel goed bevallen, dus ik denk dat ik dat wel vaker ga doen, ik vond het echt heel leuk!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Vagabondo en 33 bezoekers