Eindelijk verhuisd !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
misstexas

Berichten: 282
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Uithoorn

Eindelijk verhuisd !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 16:52

Ik ben eindelijk verhuisd naar manege Wennekers.
We vertrokken om 10.15 u van Wennekers naar mijn paardjes om ze vervolgens op te halen en naar Wennekers te verhuizen.
Mijn merrie is het wel gewent om zo de trailer in te lopen maar mijn veulen had dit nog nooit gezien of gedaan !!
Dus eerst de merrie wat uiteraard geen problemen opleverde en toen het veulen !
Nou eerst kijken wat dat allemaal wel niet was en toen ineens........een hele grote sprong de trailer in bijna over mij heen maar,voor de rest ging het goed !
Allemaal nog een beetje vreemd want moeders stond wel naast mij maar,waarom zit er een schot tussen zo kan ik helemaal niet drinken ??
Toen opweg naar Wennekers.
Na een paar honderd meter zijn we gestopt om even te kijken naar het veulen of alles wel goed ging.
Nou hij keek me aan zo van.....zou je niet eens doorrijden want ik sta hier goed met mijn moeder naast me ! SMAK<SMAK<
Nou gelukkig maar want ik heb wel eens anders meegemaakt !!
Eenmaal aangekomen bij Wennekers was het natuurlijk helemaal nieuw voor allebij maar de moeder had zoiets van......nou waar is het land dan kan ik weer verder grazen !!
Ik heb ze toe naar hun nieuwe uitloopstal gebracht en lekker wat eten gegeven.
Ze blijven vannacht nog even in de uitloopstal en morgen gaan ze lekker het land op ! Tong uitsteken

Dus na het 3 keer verzetten van de datum staan we nu eindelijk op Wennekers ! Haha!

Groetjes Miss Texas Knipoog

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:14

Wat was de reden dat je verhuisde? Veel plezier op je nieuwe stal!

misstexas

Berichten: 282
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:28

De reden dat ik verhuisde was omdat het te ver en te lang rijden was !
Het stukje tussen Mijdrecht en Amstelveen is niet zo groot maar wel als je daar konstand in de file staat en verschikkelijk veel stoplichten tegen je heb !