geen stiftgaten wel wedstrijd op gras

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

geen stiftgaten wel wedstrijd op gras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 17:58

Ik heb a.s zaterdag wedstrijd op een fjordje van een meisje dat ik wel aardig goed ken...

Ik heb 2x dressuur op gras en 1x springen in de bak en 1 maal cross op het gras...

Nu heb ik een heeeeeeeeeeeel groot probleem...Die pony heeft geen stiftgaten..dan denk je oke dat is erg maar waar maak je zo'n prbleem van ???

NOU dat meisje haf altijd ijzers met stiftgaten en nu de laatste keer niet gedaan terwijl dat andere meisje, waar die bij op het land staat gestald, zei Lindaatje (bijnaam) heeft toch stal midler bokaal ??? zegt amanda (eigenaar van summer) Nou ik rijd er geen wedstrijden meer mee dus joyce zei nog een keer en lindaatje dan ? jah nou daar heb ik nikx mee te maken zegt ze zo...

IK KAN DAAR ZOOOOOOOOOO BOOS OM WORDEN !!!:( ze weet verdomme dat ik wedstrijd op het gras heb met haar paardje...

Nu is joyce heel aardig en zei vanmiddag nou als het te glad is op het gras dan mag je wel op mijn paardje meedoen ik rijd er toch met twee, die van mij heeft namelijk wel stiftgaten...

MAAR TOCH BLIJF IK het banketstaaf vinden Boos! zo'n ROTSTREEK

sorry maar ik moest het even kwijt
Laatst bijgewerkt door nikkiemisty op 13-08-02 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 18:13

Wees maar blij dat je op haar paard mag... Ik zou maar een beetje dimmen. En dit is misschien een oplossing:
http://www.qssupplies.nl/

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 18:46

ik dim helemaal niet want ze zei jij gaat maar op mijn paard dusse... en mn vriendin belde net al dat ze die bij de hoefsmid kon kopen...maare ze zei t zelf dat ik mee mocht doen en dan geen stiftgaten dat ik dat zelf maar moet uitzoeken...dusse

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 18:47

pfoeh met zo'n attitude zou jij nieteens op mijn paard mee moge doen ookal had ie zn ijzers achterstevoren zitten

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:02

nou jeetje zeg wat zijn jullie allemaal toch aardig sorry hoor dat ik er nou pissig over ben zei zegt ga jij maar op mijn paard en dan neemt ze ijzers zonder stiften....oke dat moet ze zelf weten dat ze niet meer wilt betalen maar ze had even kunnen overleggen met mij dan had ik mee betaalt en mn vrienden weten tenminste wel beter hoor...maar omdat ik nu zo reageer doen jullie meteen zo... Frusty

ik ben er helemaal niet boops over vin het gewoon super banketstaaf en zij kan het begrijpen en zegt net tegen me jah je doet maar Haha! het is jou paard die dag...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:12

nou dan wees daar dan eens blij om en loop niet te miepen om de stiften!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:13

nou t zou wel een beetje banketstaaf zijn dat als ik weken train ervoor enzo en dan ineens niet mee zou kunnen doen !

EN WIE ZEGT DAT IK NIET BLIJ BEN ZEG ???kijk dat ik zo reageer is een ander verhaal mag ik het een beetje banketstaaf vinden zeg

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:22

Ik vind dat je heel erg overdreven reageert! Je rijd maar 1 keer een wedstrijd, ze gaat echt niet speciaal voor jou ijzers eronder slaan met stiftgaten erin. Kijk, als je nou elke week een wedstrijd had dan was het een ander verhaal.
Je moet echt blij zijn dat je op haar paardje mee mag doen. En je rijd maar B (toch??) dus dan heb je nog geen moeilijke wendingen en kleine voltes in galop, dus echt uitglijden zal ie niet doen.
Ik zou alleen met dat springen uit gaan kijken, dan doe je dat parcours maar in draf.
En die quick settings zou ik niet kopen, die zijn echt heel duur, en dat is echt zonde als je ze maar 1 keer gebruikt.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:27

nou t zal wel verkeerd zijn over gekomen dan maar zo bedoel ik het echt niet maar goed het zal wel

EVY:
ten 1e: ze heeft altijd ijzers met stiftgaten gehad en net nu voor het eerst niet meer daarom vind ik het een beetje banketstaaf

ten 2e: het is een fjord en hij gaat heel hard in galop en is moeilijk tegen te houden en met voltes moet ik dan ook uitkijken

ten 3e: met springen vliegt zo over elke hindernis heen, op zich geen probleem wel dus....met springen gaat ie zo ontzettend loeihard dat niet veel mensen hem tegen kunnen houden ik dus al helemaal niet

en die quik settings zijn € 12,- en ik doe elk jaar op een ander mee en af en toe nog kleine wedstrijdjes dus kan ik ze meteen bewaren...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:29

Citaat:
ten 3e: met springen vliegt zo over elke hindernis heen, op zich geen probleem wel dus....met springen gaat ie zo ontzettend loeihard dat niet veel mensen hem tegen kunnen houden ik dus al helemaal niet

dan zou ik sowiezo niet op hem gaan springen (weet waar ik het over heb; mijn paard springt ook zo, zie foto's profiel Knipoog )

Nou die quicksettings zijn dan toch mooi handig voor jou?Wel goed aandraaien!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:33

jah ik zal wel een sterke man zoeken die ze ff flink aandraait maar met die stiften kan ik wel gewoon springen
en het is maar onderling gewoon voor de gezelligheid

OJA EN EVY normaal rijd ik geen B hoor want ik vond het wel een banketstaaf opmerking van je rijd toch maar B Misselijk
normaal rijd ik L2 maar die fjord kan het gewoon niet

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:37

nikkiemisty schreef:
OJA EN EVY normaal rijd ik geen B hoor want ik vond het wel een banketstaaflige opmerking van je rijd toch maar B Misselijk
normaal rijd ik L2 maar die fjord kan het gewoon niet


Neem niet alles zo negatief op! Ze bedoeld daarmee te zeggen dat het waarschijnlijk niet zo heel erg is (dat je geen kalkoenen kan gebruiken) omdat je in de B geen moeilijke wendingen hoeft te rijden (dat zegt ze ook!) waardoor je snel uitglijd.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:37

nikkiemisty schreef:
OJA EN EVY normaal rijd ik geen B hoor want ik vond het wel een banketstaaflige opmerking van je rijd toch maar B Misselijk
normaal rijd ik L2 maar die fjord kan het gewoon niet


Nou, dan rijd je toch B? Het was gerust niet banketstaaf bedoeld hoor!
En ik reed ook wedstrijden op m`n Fjord zonder stiften, ik had er toen aan gedacht om die quicksettings te kopen maar toen ik had nagevraagd kosten ze 20 Euro per set van 4, dus dan moet je 2 setjes kopen = € 40,-

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:39

banketstaaflig Verward hahaha k vind het wel lol Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:40

oja ja zo kan je het ook bekijken .....
had er niet bij stil gestaan

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:40

Linda reageert helemaal niet overdreven! Jullie zijn degene die overdreven reageren!!

En Laura?? waar slaat die reactie van jou op :
pfoeh met zo'n attitude zou jij nieteens op mijn paard mee moge doen ookal had ie zn ijzers achterstevoren zitten

En evy wie ben jij dan wel, sorry maar als ik jou reactie lees moet ik meteen aan iemand denken die denk dat ze alles is!!
En dat van : je rijdt toch maar B vindt ik ook banketstaaf overkomen, alsof jij in de zz rijdt ofzo...

Nou linda... ik vindt het inderdaad banketstaaf dat ze die stiftdinges niet heeft Boos!
En ik kan wel begrijpen hoor dat je er heel boos over zou zijn! Ik zou net zo reageren als jou.

Maarja.. sommige mensen moeten natuurlijk weer reageren zoals de eerste heeft gedaan...
Tss... stelletje overdreven mensen

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:41

ow bij de hoefsmid van joyce dr verzorgpaard waren ze maar € 12,- dus daarvoor wilde ik het wel doen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:45

Ik vind je ook behoorlijk overdreven reageren, en wat Laura zegt; met zo'n houding had je op mijn paard niet mee mogen doen.

Al is het misschien ook niet erg doordacht van de eigenaar omdat gaatjes in de ijzers zo (zonder extra kosten) gemaakt zijn, je moet gewoon blij zijn dat je überhaupt een paard van haar mag lenen. Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:47

Nou ik dacht dat mijn opmerking voor zich sprak maar voor de liefhebber: Als ik aan iemand mijn paard zou uitlenen voor een wedstrijd zou ik dat een hele eer vinden voor diegene (en niet omdat mijn paard zo super is maar omdat het niet niks is een paard van een ander mogen lenen voor een dag) en dan zou ik het wel erg naar vinden als diegene ipv dankbaar te zijn, ging zeuren over stiftgaten (op een manier van een verwend kind, zo vond ik haar opnm overkomen iig) kinders zat die voor die kans een moord doen hoor. Dus dan snap ik het best dat je het niet leuk vindt maar zo'n berichtje met caps en 'rotstreeek' enzo komt niet echt dankbaar over. Goed genoeg zo?

De opmerking 'je rijdt toch maar B' is geplaatst in de context van de stiften, dat je in die klasse niet zoveel scherpe wendingen/overgangen hoeft te maken. Gaaaap

En als je over elke opmerking hier wil gaan discusieren kan kan ik ook nog wel vraagtekens zetten bij de opmerking 'Normaal rijd ik L2 maar die Fjord kan het gewoon niet' Extreme duivel

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 19:54

Laura schreef:
Nou ik dacht dat mijn opmerking voor zich sprak maar voor de liefhebber: Als ik aan iemand mijn paard zou uitlenen voor een wedstrijd zou ik dat een hele eer vinden voor diegene (en niet omdat mijn paard zo super is maar omdat het niet niks is een paard van een ander mogen lenen voor een dag) en dan zou ik het wel erg naar vinden als diegene ipv dankbaar te zijn, ging zeuren over stiftgaten (op een manier van een verwend kind, zo vond ik haar opnm overkomen iig) kinders zat die voor die kans een moord doen hoor. Dus dan snap ik het best dat je het niet leuk vindt maar zo'n berichtje met caps en 'rotstreeek' enzo komt niet echt dankbaar over. Goed genoeg zo?

De opmerking 'je rijdt toch maar B' is geplaatst in de context van de stiften, dat je in die klasse niet zoveel scherpe wendingen/overgangen hoeft te maken. Gaaaap

En als je over elke opmerking hier wil gaan discusieren kan kan ik ook nog wel vraagtekens zetten bij de opmerking 'Normaal rijd ik L2 maar die Fjord kan het gewoon niet' Extreme duivel


ik heb haar al zo vaak bedankt dat ik op haar pony mag hoor dusse...
EN PARDON zeuren over stiftgaten ??? ik vond het gewoon vervelend meer zeg ik er niet over en dat over je rijd maar b had ik ook al op gereageerd en over elke opmerking discuseren doe ik niet maar jullie begrijpen mij kant nietzo en dat wil ik duidelijk maken en waarom zet je er ???? bij neer bij normaal rijd ik L2 maar die fjord kan het gewoon niet...

DAT ZEI IK OMDAT zij egt zo zij van je rijd toch maar B in de vorm van dat ik nix ben en dat was gewoon maar een opmerking en helemaal niet op een bepaalde manier bedoelt....
maar het blijkt alweer dat alles aan mij ligt en dat jullie anders opvatten dan ik

ben ik blij dat iedereen anders is

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 19:56

Nou... ze is wel dankbaar!!
Maar zoals ze al zei... dat ze weken trainde voor die wedstrijd MET die stiftgaten en dat ze ze nu niet meer heeft, dan zou jij toch ook behoorlijk pissig worden??
En wie komt hier nou verwend over??

Jeetje... reageer dan niet !

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:05

nikkiemisty schreef:
....oke dat moet ze zelf weten dat ze niet meer wilt betalen maar ze had even kunnen overleggen met mij dan had ik mee betaald ...


Ik heb geen zin om me in de discussie te mengen, maar ik weet wel dat aan het boren van stiftgaten iig geen extra kosten zijn verbonden! Of je moet natuurlijk een gigantische l*l van een hoefsmid hebben... Knipoog

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:09

Vraag even aan haar of je de smid mag laten komen,
en betaal dit dan zelf.

Veel succes met je wedstrijd!
Aardig van je vriendin,dat ze jou haar pony leent.Ik zou mijnes
nooit door iemand anders laten rijden.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:15

skipperfan schreef:
En evy wie ben jij dan wel, sorry maar als ik jou reactie lees moet ik meteen aan iemand denken die denk dat ze alles is!!
En dat van : je rijdt toch maar B vindt ik ook banketstaaflig overkomen, alsof jij in de zz rijdt ofzo...


Die opmerking was niet bedoeld om haar de grond in te boren maar gewoon als voorbeeld dat het dan niet noodzakelijk is om kalkoenen onder te doen. Als je goed had gelezen dan had je dat ook zelf wel kunnen bedenken.
Ik zelf rijd ook nog maar in de B hoor dus ik doe echt niet alsof ik in de ZZ rijd Knipoog

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 20:15

jamylover ik heb nu van die stiften die je erop klikt dus dat is niet meer nodig

Ow nou joyce zei dat 4 van die ijzers met stiftgaten € 10,- duurder was