hoe gaat het met jullie veulies

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

hoe gaat het met jullie veulies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 13:56

ik hoor er zo weinig over.
met symphony gaat alles prima ze wordt steeds knuffeliger en blijft even wild. ze is pas voor het eerst naar de hoefsmid geweest. dat vond ze wel eng, maar het ging best goed.
ze groeid als kool. ze is al 15 cm gegroeid zins de geboorte en ze is nu drie maanden precies. ze was 105cm en is nu 120 cm.
ook word ze erg breed en gaat ze steeds mooier lopen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 15:22

Foto's van Glory stonden onlangs nog ITP. Ze veranderd van kleur, er komen donkere haren door de goudkleurige vacht heen. Ze staat dag en nacht buiten, en ik kan alles met haar doen, voetjes optillen zonder dat ze vaststaat en haar overal aanraken. Ze komt op me af als ik het land op kom, en blijft bij me staan. Loop ik verder, loopt ze achter me aan. Ze is verder heel rustig, schrikt wel maar rent niet bij me vandaan. De eerste keer hoefsmid is geen probleem geweest. Glory wordt op 19 Augustus 4 maanden oud.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 17:17

Met yoshi gaat het ook prima, zie bij ITP het scheren van een veulentje. Hij groeit al lekker en morgen naar de keuring ben benieuwd wat voor premie hij krijgt. Hij was in het begin lekker stoer en bijterig, maar gaat al stukken beter, hij komt zelfs af en toe op schoot liggen, het moppie! Lovers

Afbeelding
Party!! Lovers Hier nog een plaatje van toen ie net geboren was... lief hé! Lovers Party!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:10

Valencia gaat prima, ze is nu 6 weken en groeit als kool. Haar benen worden steeds langer. Ik heb haar niet opgemeten, maar dat is wel een goed idee, dat ga ik morgen doen. Leuk om bij te houden.

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:57

Met Dilayla gaat het ook goed, vandaag is ze 4 weken.
Ze begint al erg nieuwsgierig te worden Knipoog

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 20:19

Spike wordt met de dag brutaler. Hij probeert nu al af en toe een merrie te dekken. Zijn favoriete merrie is mijn minimerrie van 80 cm, is precies even hoog als hij.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:06

Voice gaat super, heeft een tweede premie behaald op de keuring, groeit ontzettend hard en is gewoon mijn toppertje.

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:50

Ik heb een shetlanderveulen van 4 maanden oud.Ze is zo iets van een 85cm.Denk ik!Ik ga haar morgen ook eens meten.Ik hoop dat ze rond de 1.15m wordt.Maja,da is afwachten.Ze is ook al naar de hoefsmid geweest,ze vond het zo eng!een paar dagen geleden liep ze zoo schoon met haar staartje omhoog Kwijl Kwijl !ze is haar veulenvacht nu ook al een beetje aant verliezen,ben benieuw wat voor vos ze nu gaat wodren.
Groetjes JUlie

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 22:18

met ebont boy gaat het toppie!!
hij is net zo melig als de eerste dag
hij heeft een 2de premie gehaald op de keuring en probeert zelfs z'n moeder al te dekken hahaha
maar volgens mij weet hij dan niet eens waar hij mee bezig is hihi.
hij komt bij je op schoot liggen en je kan er lekker mee in je armen liggen
echt zoooo lief hey
nou ik ga maar stoppen want anders blijf ik bezig
doeg!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 22:48

Met Rodin gaat het harstikke goed hij ziet er alleen ene beetje maf uit hij verhaart en word donkerder, maar hij is ook wel bijdehand hij loopt altijd de andere stal in (omdat dat een ander veulentje staat daar is ie helemaal gek op)en hij springt nu ook steeds om z'n moeder enzo maar hij is wel harstikke lief tegen mensen! soms ene beetje onvoorzichtig maar jah dat hebben er wel meer denk ik

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 23:09

Met Make gaat het ook super. Ze word maar knapper en knapper. En dat weet ze! Lekker showen door de wei maar ook ontploffen doet ze graag, hihi. T is een echte knuffelkont!!
Maar ze is snel beledigd, als je haar ff gekrabt hebt (op haar kontje bv. Vingers aflikken) en dan ophoudt, dan vind ze t niet zo leuk en moet je oppassen dat je geen trap krijgt!
Ook wilt ze wel eens in mn rug springen maar verder is t nog steeds een schatje hoor! Lovers

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 16:19

hihi leuk zeg die verhalen. sym was gisteren helemaal gek bokken zo hoog en snel. phoe ben blij dat'k er nog niet op hoef hihi

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 16:41

Fahreza is het veulen waar Rodin zo gek van is.Zij is eigenlijk het tegenovergestelde van hem.Zeer bescheiden en rustig.Ze is natuurlijk 6 weken jonger dan hij en word nog erg beschermd door mama.Ze groeit lekker en verhaart ook al wat.Als alles goed gaat ,gaat ze naar de late veulenkeuring van het NRPS

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 17:33

ja vet lief, maar ze is toch best wel nieuwsgierig? ik was ff met Rodin bezig in de wei en ze was de hele tijd aan het kijken enzo, en Rodin rent nu elke keer achter Fahreza aan dat is wel lief,
maar met Rodin gaat het nog steeds goed, hij word onwijs groot en begint op zijn moeder te springen en als die in de stal staat zonder jamy gaat die zielig hinniken laat je hem los rent die snel weg, naar de andere stal of de mesthoop op Verward

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 13:18

hihi
Sym en Exel staan nu op een nieuwe stal en daar kunnen ze niet van sym afblijven. Ze kennen alleen maar veulens daar die niet opgevoed zijn en waar tegen geschreeud word. Nou da's bij sym niet nodig hoor. Zo braaf en gek op al die aandacht. Het kost me zeeen van tijd totdat iedereen uitgeknuffeld is.
Gisteren werd ik door mijn broer op gehaald, maar ik was te vroeg klaar. Heb ik wel 15 min over de stal deur aan sym d'r hoofie staan trutten. dat vond ze heerlijk. ze bleef maar staan. ik moest weg anders had ik nog wel even kunnen staan. hihi