Berdientje heeft gezwommen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Berdientje heeft gezwommen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 22:41

Ja echt waar!

Ik kwam gisteravond weer terug in Zeeland om verder vakantie te vieren bij Buitenzorg (Ik was even een weekje op ponykamp Haha! ) Gister waren ze al met Isabeau naar het strand geweest en vandaag was Berdientje aan de beurt!

Nou trailer in was geen probleem, het rijden ook niet (Ze was eerst nog wat onrustig, maar ze is er nu een paar keertjes in geweest, en ze heeft niks gedaan, ze stond keurig netjes stil de hele weg)

Toen we op het strand(je Haha!) aankwamen baalde ik wel al een beetje (Ik loop een beetje kreupel, dus was het niet zo'n goed idee dat ik met Berdientje ging lopen) Toen we bij de zee aankwamen stond Berdientje heel grappig te kijken, ze vond het wel heel interessand. Ze was nog nooit (met mij iig) op het strand geweest of in het water. Ze liep er heel makkelijk in en vond het prachtig, ze heeft lekker gedraafd, en toen het dieper werd hobbelde ze ook nog braaf verder (Ik kon het allemaal leuk van de kant af bekijken Boos! ) Ze heeft gewoon écht gezwommen, zooo gaaf!! Cool Later ben ik er nog even op gaan zitten en heb ik (Met Gwen (Isabeau) naast me ) over het strand gedraaft en gegallopeerd. Ik heb ook nog even in de zee gereden (Lees gestapt Haha! ) maar ze vond de golfjes eng die eraan kwamen, want er zat schuim op (en dat schuim bijt je in je billen *LOL* )

Het was gewoon zo supergaaf om Berdientje te zien zwemmen en om er op te zitten en dan door het water heen stappen. Heerlijk! En ze was zo lief... ik kon met een los teugeltje over het strand stappen en draven, en nog was ze rustig! Ik hou echt van mijn meis!! Lovers

Helaas was ik zo slim om mijn fototoestel te vergeten en had verder niemand hem mee, dus balen, en geen foto's!! Boos! Ach misschien komt er een tweede keer? *kijkt vragend naar Buitenzorg* Haha! Schijnheilig

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 08:55

gaaf man naar het strand!!!! leuk dat berdien zo braaf was! jammer dat je geen foto's heb! klinkt wel super leuk!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 09:24

Als het van de week goed weer is gaan we vast nog wel een keer Haha! Maar dan niet je fototoestel vergeten he!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 12:29

Echt wel leuk!! dat wil ik ook nog eens doen met Pinky!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 12:43

Heel leuk Knipoog Zou ik ook nog wel willen doen met Ivankje Lovers

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 15:15

Ik ook met Buddels Lachen *LOL*

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:41

Pinky_girl"]
Echt wel leuk!! dat wil ik ook nog eens doen met Pinky!!
[/quote]

Pinky past in mijn trailer. De rest

[quote="Tinne"]
Zou ik ook nog wel willen doen met Ivankje
[/quote]
[quote="XoNo schreef:
Ik ook met Buddels


helaas niet Haha!

Ach Colin, Buddy heeeeel goed trainen en dan kan je onder het zadel naar me toe komen, ga ik met Ies ook naar het strand! Haha!