veel ontwikkelingen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

veel ontwikkelingen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 19:35

op mn werk dan he. Erg plotseling is Saskia gestopt met werken op stal, afgelopen week heeft ze via een brief aan gerald laten weten dat ze er mee kapt. Erg jammer en al helemaal dat ze het niet gewoon zegt.
Verder heeft Gerald er nog een paard bij gekocht, Leroy Brown. Paard wat we al eerder op stal hadden gehad omdat de eigenaresse niet meer erop durfde na een val. Na een tijdje ging het weer goed en durfde ze wel weer, en Leroy ging weer mee naar huis Lachen Maar thuis is ze weer gevallen en dat was de druppel, ze ging roy verkopen en wilde m nooit meer zien. Uiteindelijk heeft Gerald m toen gekocht. En het is zó'n leuk paard, heel groot (iets van 1.80m!), donkerbruin met een kolletje, en ontzettend lief. Kan echt uren met m knuffelen. Hij is ook ontzettend braaf, ik heb m nog nooit een pas verkeerd zien zetten. Snoetie Lovers Lovers
Dan hebben we Johji nog, de Michelangelo. Eerst zou hij tijdelijk bij ons op stal staan, maar afgelopen week of de week daarvoor zelfs werd duidelijk dat Jo nog een jaar bleef!! echt heel leuk! Maar maandag werd ie kreupel en toen heeft zn eigenaresse m naar huis gehaald zodat ie daar op rust kon. Wel lekker voor m, t is echt prachtig daar! (staat in Kootwijkerbroek)
Verder is Gerald door naar de NK met Goldglanz, erg gaaf dus!! eens kijken hoe dat gaat... ben erg benieuwd Lachen

Tja en dat was het denk ik wel weer. Ik ga kijken hoe ik met mn vervolgopleiding zit en of k dan nog kan blijven komen bij Gerald maar dat gaat vast lukken. Gerald gaat wel op zoek naar een meisje erbij voor als ik niet kan komen, dat ie iig wel hulp heeft op zaterdag/zondag. En ik krijg misschien een jas met t logo van stal erop, echt heel sjiek logo Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 09:34

nee was echt heel vaag van Saskia, ze had al wel vaker wat minder zin enzo maar over stoppen heeft ze t nooit gehad. En dan plotseling die brief.
hihi gerald vroeg nog of jij de laatste tijd nog wedstrijden had gereden en toen heb ik maar verteld dat je de afgelopen week op Ameland zat met paard. Vond ie erg leuk voor je Haha! zal m zeker de groetjes doen!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Getty_Maan, Ginny135, GrapeshotBot, Kla4tje, Mark0919, RenskeFrea en 34 bezoekers