Wat wij vandaag meemaakte...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Wat wij vandaag meemaakte...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 22:19

zooooooo,sommige mensen hebben dus ECHT geen verstand!!!
ik mag van onze stalhouder mn paardje 1 keer per week losgooien,zonder dat we het volle pond hoeven te betalen.(we hebben dit oinderling zo geregeld)nu waren we vandaag weer ff met ons paardje bezig,maar er was een meisje haar verzorgpaard aan het opzadelen(ze had het over een deken etc.dus wij d88 dat ze naar buiten zou gaan Verward )
nou,de bakdeur ging open,en madame loopt met haar paard de bak binnen!!! Boos! waar ons jonge,groene paard losliep!dus mijn moeder zegt zo:...je kunt niet zomaar de bak in waar een paard losloopt hoor.
geen antwoord,dus nog een keer herhaalt:...ga de bak ff uit,want dit is enorm gevaarlijk.kregen we toch een grote bek! Boos! Boos! "en hoelang duurt dat dan wel niet,blablabla!"dus wij na 2/3 min.ons paard gepakt,en naar stal gebracht,stond dat meisje dr paard af te zadelen.een paar mensen zeggen zo:ga nou toch gewoon rijden joh.
dus ze ging toch maar weer opzadelen,mn ma nog ff gevraagt of ze nou toch wel ging rijden...WEER geen antwoord,mn ma boos:als ik je normaal iets vraag,kun je me op zn minst aankijken!
en dat maak ik zelf wel uit blablabla...mn ma dus ECHT woendend,en uitgelegt dat ze niet moet denken dat ze de koningin van stal is etc.nou,toen begon er nog zo'n wijf mee te bemoeien:wie is hier nou volwassen?nou,die kon ook ff de volle laag krijgen Haha! Knipoog ze had zich er niet mee te bemoeien,want ze was er niet bij,en het is iets tussen ... en ons,aldus mn mama Tong uitsteken zulke mensen als ... kun je toch wel wat doen heh?en ze was al weken zo arrogant etc.aan het doen,dus ik had al tegen mn ma gezegd:daar ga ik nog eens ruzie mee krijgen...tjah,nu dus gebeurt,maar wel DANKZIJ HAAR EIGEN STOMME GEDRAG!je bent toch niet achterlijk zeker?om te willen gaan rijden wanneer er een paard losloopt.en oja,dit had ... ook nog te zeggen:wij hadden ons paard maar vast moeten houden,want zij wou gaan rijden!nou ja zeg,iedereen heeft even veel recht op de bak,en bij een jong paard ga je toch niet naar binnen?????????zucht,soms heh,jeuken mn handen echt!

Edit: Titel capslock verwijderd.

my horse,my horse,my kingdom for my horse!


pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 17:35

ey mensen!gelukkig zijn er veel mensen met ons eens!ik von het zo gemeen van haar,gewoon de bak inlopen Frusty ,hoe bedoel je,ik wil dat de paarden gaan vechten!???tsssssssss,stomme.... Boos! Clown Schijnheilig
mjah,tuurlijk zou het ook aso van ons zijn,dat als ze gewoon netjes had gevraagt hoelang het nog ging duren,dat wij dan nog uren bezig waren.maar dit ging om 2 min.w88!!!grrrrrrr,mn handen jeukten echt joh!en idd,ik hou haar zeer scherp in de gaten,wat betreft mn paard,en ik kan het heel goed merken als er wat met hem gebeurt zou zijn.hehe,ff mn hart gelucht,wat een stomme...trut!!! Boos!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Leonie, egnie, kamsel, Poety, Rivendell, snorkel1986 en 97 bezoekers