Laica is zo super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Laica is zo super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 21:52

Zoals de meesten weten had ik dinsdag meegedaan met een onderling wedstrijdje (diploma rijden).
Toen moest ik dus echt helemaal los en alleen de bak in, maar dat was allemaal helemaal goed gegaan op 1x ervandoor gaan na.
Gister avond had ik opgezadelt en had Angenita (woestein) me even geholpen met opstappen en nog wat aanwijzingen gegeven en is daarna op de bakrand gaan zitten.
Gister was ze super, heel ontspannen enzo. Terwijl ik haar van tevoren helemaal niet had gelongeert had en de dag daarvoor alleen maar een beetje gewandeld. ( ze begint ook al een beetje verkeersmak te worden Lachen ).
Vandaag maar de grote stap genomen, gaan rijden zonder dat iemand me ook maar zou helpen, Angenita was er geen eens.
Dus ik opgezadelt naar de bak gegaan. Eerst aansingelen, pff wat gaat dat moeilijk. Ze wordt veelst te vet! Haha!
Daarna een beetje in d'r manen gekriebeld en toen opgestapt, ze bleef keurig staan en ging passen stappen toen ik het zei.
Daarna lekker door de hele bak heen gestapt, vond niks eng. Toen een beetje rond gaan rijden en deed ze heel netjes.
Toen aangedraaft eerst een paar rondjes aangekl**t, maar toen liep ze super. Ik had gewoon niks in me handen en liep keuring rond!
Linksom en rechtsom niks aan de hand.
Daarna lekker uitgestapt en haar haar voer gegeven.

Ze is zoveel vooruit gegaan deze 4 maanden, het is nu een pony waar ik gewoon op kan gaan rijden wanneer ik zin heb.
Veel mensen hadden me voor gek verklaard toen ik haar 4 maanden geleden kocht omdat niemand er wat mee kon. Maar ik heb zeker geen spijt van me koop!

Groetjes een dolgelukkige Roos.
(sorry voor het lange verhaal)

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 22:29


Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 18:11

Nee sorry yentl die heb ik niet. Want Lutske die maakt altijd de foto's met haar digi aangezien die van mij stuk is. Zou ik eerst haar heel lief aan moeten kijken...

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, KleinBoefje, Rex_Rolfo, Rubio, tiwi1969, Urbiezira, User3 en 133 bezoekers