Wat te doen met pensionklanten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Wat te doen met pensionklanten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 23:21

Ik ben nog niet zo heel lang op bokt,maar toch heb ik al vele keren stukjes gelezen over goede en slechte stalling.
Graag zou ik het nu eens over de pensionklanten willen hebben
Wij hebben een stal in Heiloo.Niet zo een vreselijke luxe maar onze paarden en die van de klanten worden goed verzorgd.Komen er iedere dag uit ,worden 5x per dag gevoerd ,worden door de klanten zelf uitgemest maar dat weten ze als ze bij ons op stal komen.
Heel lang hebben we zonder stalcontracten gewerkt omdat ik vind dat alles eigenlijk in goed vertrouwen moet gebeuren.Nu hebben we Boos! de laatste maand 2x een voorval gehad waar we werden afgerekend op ons goed vertrouwen.Afgelopen week vertrok er een dame die aan iedereen verteld had dat ze wegging behalve aan ons.Het vervelende is dat ze weg is gegaan zonder de maand juli even af te rekenen.Gelukkig gaat bij ons alles via de bank dus heb ik bewijzen.Ik vind het alleen zo vreselijk vervelend.Het gevolg is dus dat wij per 1 augustus met contracten zijn gaan werken ,ook voor onze klanten die al 10 jaar bij ons staan.Zij nemen het gelukkig goed op,maar leuk vind ik het niet.Verder hebben we een ontzettend gezellige stal hoor dus daar hoor je mij niet over zeuren.
Ik ben erg benieuwd hoe dit bij jullie op stal is geregeld!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 23:56

Ze betalen bij mij dus ook een maand vooruit maar het komt wel eens vaker voor dat iemand wat later betaald en dat is helemaal niet erg .maar vertrekken zonder iets te zeggen en dan ook nog niet betaald hebben is natuurlijk niet goed voor het vertrouwen.Die maand opzegtermijn hebben ze bij mij ook maar als je dus geen contract hebt kun je ze eigenlijk nergens aan houden.


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 01:03

Wij hebben 12 jaar zonder al te veel problemen gewerkt.Het gaat dus inderdaad om het vertrouwen.Veel mensen vergeten dat het gewoon werk is waar je van probeert te leven.Het is trouwens wel werk voor 30 of 31 dagen per maand,12 maanden per jaar iedere dag,maar ik zou het voor geen goud willen missen.Hoef ook niet op vakantie.Maar het moet wel leuk blijven.En je moet krijgen waar je recht op hebt(waar je voor gewerkt hebt)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 15:43

Ik zie dat het toch wel wat losmaakt,zowel bij de stalhouders als bij de klanten.Onze klanten maken er ook helemaal niets van dat ze een contract krijgen na zoveel jaar en geven ons groot gelijk(gelukkig)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 20:39

Daar ben ik het helemaal mee eens.Het moet inderdaad van 2 kanten komen.We hebben klanten op stal die al 11 jaar bij ons staan ,zonder problemen.Eigenlijk zijn dit een soort vrienden geworden in die jaren.Dat van laat betalen kennen we ook.Gelukkig weten we dat het gerust wel komt.Op die ene na dan!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Finesse, JPitty, Kashmino, Larislaatje, Mo_Noah, Piekosjj, Speirs, Vagabondo, xdesix en 129 bezoekers