Lodewijk heeft het geweldig hier op het strand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Lodewijk heeft het geweldig hier op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 13:30

En Kim natuurlijk ook. Het weer is heerlijk, vandaag is het bijna strand weer zelfs en ze genieten van zon, zee en strand!

Zondagavond hebben Kim en ik direct maar een heerlijke rit gemaakt, wat kort voor ons doen, maar wel fijn.
Ik reed op Indigo, hardstikke leuk. Ik moest zo hard lachen toen we gingen galoperen dat ik bijna eraf viel *LOL* Dat paard galopeerd heel grappig, zo'n groot verschil met Isolda.
Kim was al een heel eind verderop en vond mij maar gek. Ze zag een paard galoperen, niet zo heel hard, met een meisje half erop, half ernaast van het lachen *LOL*
Geweldig grappig paard, als ze een horzel op haar buik heeft, schuurt ze tegen een boom. Of nog erger, tegen Kim haar paard Haha!

Kim beleeft weer allemaal avonturen, die bijna ongelooflijk zijn. Ze verliest in de zee beide peesbeschermers bv. Om ze de volgende dag weer terug te vinden, aangespoeld door de zee.
We reden samen langs de vloedlijn, al kletsend. Ik kletste vrolijk verder en Indigo deed een beetje raar. Ik kijk op en mis Kim, die was al op een drafje terug aan het rijden. Bij mij een hele grote Verward Wat doet Kim nou??
Haar peesbeschermer oppakken Haha!
Nou, jij hebt mazzel, jammer dat die andere er niet is.
200 meter verder zegt Kim, zie jij dat daar? Ik zag het, maar het zal toch niet waar zijn he?
*LOL* Ja hoor, Kim haar tweede peesbeschermer Haha!
Het grappigste was nog, dat die ene helemaal dicht zat. Alsof dat ding zo over Lots hoef geschoven zou zijn Verward Heeeeel vreemd!
Indigo heeft ze toen maar omgehad, want we moesten nog een heel eind rijden. En opeens kon ze zomaar een paar Spaanse passen. Die enge, natte dingen aan je been! *LOL*

Pret voor tien dus hier op Ameland. Ze zal volgende week zelf wel een verslag gaan schrijven, vol ongelovelijke dingen, vol gekkigheid.
Vanavond gaan we eerst naar Udinde op het Oerd. Zal ze eens flink laten wandelen Extreme duivel


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 08:43

*LOL* Schattig he? Die zeehondjes Lovers
Hier zijn ze zeker geen zeldzaamheid, er varen hier ook robbenboten. Maak je een tochtje met zo'n boot en gegarandeerd zie je een hele kluit zeehonden.
Kim en Janneke hebben ook zo'n tocht gemaakt, maar die hadden een beetje pech. Kan het ook anders? *LOL*
Zaterdag doen we nog een rit met Nienke en Joost. Ik ga mee op Berber, dat gaat me een knaller geven denk ik zo Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers