ben weer terug, en les gehad van iemand nieuw!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

ben weer terug, en les gehad van iemand nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 16:19

Nou we zijn dus de hele maand aan zee geweest en Moon is helemaal een zeepaardje geworden ,van zwart veranderd naar bruin en zwemmen dat ie kan ! Als hij de zee zag dan wou hij er in en dan moest ik mijn strandteugel er echt bij houden anders ging ie naar engeland zwemmen .
We hebben ons uitstekend vermaakt en we hebben niet een keer gedressuurd alleen maar gerend en gesjokt langs de zee.En natuurlijk door de branding gegaloppeerd!! Was er niemand van jullie op t concours in Nieuwvlied? daar stonden wij dus .De kinderen en ik logeerden in Knokke en Jos kwam in t weekend (lekker rustig)

Nou eindelijk heb ik dus iemand gevonden waar ik les van neem ipv die schreeuwerd. Het was heel fijn vandaag heel veel geleerd en ze heeft niet eens geschreeuwd.!! Het kan dus toch<
Nu nog even afwachten of dat zo blijft en dan zeg ik ondertussen mijn andere les af want dit bevalt mij toch wel heel goed zo.
Ik hoop dat t zo blijft ,duimen maar !!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 23:09

Leuk Ineke, dat je het zo naar je zin gehad hebt. Ik dacht eigenlijk dat je meegedaan had aan het concours in Nieuwvliet maar dus niet??

Fijn ook dat je nu een instructrice hebt gevonden waar jij je lekker bij voelt. Ik hoop dat dat zo blijft en dan ... op volle kracht de Z2 in!!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 13:43

ha ha Fitz Nieuwvlied is alleen springen ,,,zie je me al
OOOOOOOOOOOOooo (net als Jan Tops <met de mond dan )
en dat is dan nog maar 30 cm.ha ha

voor de Z2 moeten we nog wel eventjes de wissel leren want die zit er nog niet op!!!!!!!