mijn hond en post....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

mijn hond en post....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 15:43

mijn hond staat altijd te blaffen bij de brievenbus als er post door heen wordt gestopt en daarom zitten er meestal gaatjes in mijn post dat is erg grappig... vind ik gisteren in zijn mand een briefje van de ptt post dat er een pakketje is gebracht van divoza maar dat ik niet thuiswas en bla bla bla of ik hem op het postkantoor op wil halen.....
Het is mijn hoofdstel die ik besteld heb laatst maar goed dat ik het briefje nog vond Haha!
Straks mijn mooie nieuwe hoofdstel halen........

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 15:49

Hahaha ik las de titel en had al een klein vermoeden... gelukkig schuurt hij het niet helemaal kapot Haha! Veel plezier met je nieuwe hoofdstel

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:10

Oei! Maar wel gaaf dat je zo je nieuwe hoofdstel hebt!!! Nou tot zo dan maar!

Masja Koe

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 19:35

hmmz, zo grappig is dat niet....
Ik heb in mijn wijk (ik ben postbode) ook een hond zitten. Ik laat dus eerst de brievenbus een keer klapperen om te kijken of ie er zit, als ie er zit sleurt ie heel de post door de brievenbus heen. Pokkebeest. Een keer izjn het mijn vingers!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 10:02

Het is wat honden en postbodes, meestal heb ik ook de tussendeur dicht maar ik ben niet altijd de laatste die weg gaat dus het wordt wel eens vergeten.....
Mijn hoofdstel is prachtig en helemaal nieuw je ruikt het gewoon echt een luxe dat ik nu eindelijk goed spul kan kopen.