Boktmeet tijdens Boerendag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Boktmeet tijdens Boerendag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 09:41

heyhey

gister was er de Boerendag in Rijsbergen, waar de Tinkers een show zouden geven. Ik had afgesproken met Percy op Bokt, maar er zouden er nog meer komen. Toen we bij de ingang waren zag ik Leon, Elke (mazzel-meid) en Snowdown staan (wist niet dat die ook kwamen), best leuk, want ik herkende ze meteen Haha! , nou ja, Snowdown dan Knipoog , die kun je niet mislopen Knipoog.
Percy kwam pas toen de show voorbij was Die was een beetje erg laat Tong uitsteken Tegen 4 uur gingen Benneton (die was ook bij mij) en ik richting huis, wel jammer achteraf, want Leon deed mee in de show van de tinkers Frusty, dat had ik wel willen zien, maar ja!! Verder vond ik het heel leuk om iedereen eens te zien, SuperQuinta was er ook, verder weet ik niet wie er nog meer waren!
Al die niet van Breda en omstreken waren, waren erg verbaasd volgens mij, over de Boerendag Tong uitsteken, of heb ik ongelijk??? Alleen was het jammer dat ze bijna ieder dezelfde shows hebben!

Foto's van Leon zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=68713

gr linda

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 10:19

Het was wel een geslaagde dag dus. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had die shows ook graag willen zien.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 12:41

Was idd heel leuk! Alleen wist ik niet eens dat er boktmeeting was Haha!
Tinkershow zag er super uit, en heel leuk dat Leon en Snowdon mee mochten doen in de show!!!
Was heel leuk een paar bokkers irl ontmoet te hebben!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 15:09

ik vond het ook erg leuk, weer een aantal leuke mensen ontmoet en leuke shows gekeken, hebben jullie toevallig niet die show gezien met die fries en dat hondje, dat was bij die tent, was echt super leuk en grappig om te zien.
bij ITP staan leuke foto's van de shows.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 17:27

met die fries en dat hondje heb ik niet van dichtbij gezien, maar zag er wel leuk uit!! Alle shows waren wel goed, vond alleen die hongaarse post nie echt een succes

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

lijkt me wel heel moeilijk hongaarse post

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 11:13

In het verleden heeft het promotie show team ook de hongaarse post gedaan op twee tinkers(Shelby en Streamer) Die meiden deden het best goed.
Ik heb ze zien oefenen en zien groeien, maar o o o wat is dat moeilijk.
Het kan natuurlijk altijd fout gaan, terwijl het thuis zo goed gaat dat is jammer. Het blijven paarden he.
Ik heb op de boerendag weinig andere shows gezien(verzorging paard gaat voor alles), maar wel heel veel leuke bokt mensen ontmoet.
Bij de traillers van het show team was het onwijs gezellig.
We hebben daar ook van een privé show mogen genieten van leon en Snowdon. Erg leuk stel samen, daaruit was het idee spontaan gekomen dat leon mee reed tijdens de tweede show.

het was een gezellige fijne dag..

Gr Monique

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 13:03

hoii

ik heb ze al vaak zien oefenen met de haffie's, maar ja, die komt er nog wel!! Is niet makkelijk!! Ik heb ook van alles gemist bij de trailers he Tong uitsteken, maar ja, volgende keer beter!

gr linda

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 22:23

Nu eindelijk de kans na een week om Bokt weer te lezen Haha!

Tja, ik ben inderdaad nogal eens te laat. Vroeger met de veewagen hadden we geregeld een klapband en nu had ik een lekke autoband Lips are sealed Omdat ik meteen doorging op vakantie durfde ik niet zonder reserve-wiel op pad te gaan.

Maar het was inderdaad heel gezellig, veel mensen ontmoet en gezien en mijn dochters vonden vooral de mini-kermis erg geslaagd. Maar we moesten redelijk overhaast vertrekken omdat mijn jongste opeens hele erge buikpijn kreeg. Gelukkig ging het weer over en hebben we lekker vakantie kunnen vieren!