Mijn vakantie bij Buitenzorg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Mijn vakantie bij Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 23:38

Oke, omdat die %$^@#$computer weer eens bleef hangen toen ik op de helft was, heb ik niet echt tijd om een super uitegebreid verslag te tikken, sorry!!

Ik ging woensdagavond 10 juli naar Zeeland, we gingen rond kwart voor 7 weg en kwamen na een goede reis rond 9 uur (zoals gepland) aan in (oke eigenlijk net buiten) Anna Jacobapolder. Het begon al goed, toen we aan kwamen rijden stond er een vrouw te zwaaien met een hamer, toen we dichterbij kwamen bleek dat dus Esther (Buitenzorg) te zijn. (Ik werd al spontaan bang... ze heeft me trouwens later in de vakantie nog met een schroefboormachine bedreigd... Bloos Haha! )

Ik zal niet alles gaan beschrijven, want dan ben ik over 5 weken nog niet klaar, er is zoveel leuks gebeurd!!

Na een paar dagen kwam Gwenny (Isabeau) ook naar AJP, Gwenny is 11 dagen ouder dan ik (danku Buitenzorg Haha! ) dus het was erg gezellig! (Ik heb gemerkt dat ik in sommige dingen toch bes wel (:P) het zelfde ben als zij)

We hebben Berdien voor de wagen gehad en zijn erachter gekomen dat die muts dus niet stil kan staan voor de wagen. Toen nog een keer aan de lange lijnen geoefend en het ging steeds beter, als ze weer met mij in Assendelft is is ze helemaal her-opgevoed!! Haha!

We hebben ook nog gereden en de foto's staan al een hele tijd op ITP. We hebben in het land gereden (daarvan de foto's) Mijanou (Miesie) en ik hebben op Ies en Dien een buienritje gemaakt en Gwen en ik ook nog een keer een flinke rit! (waarvan een slobberfoto van Berdien nu op ITP staat Haha! )

We zijn ook nog 2 keer naar Sharam en Sharif geweest. I'm in love, en neit alleen op Sharam (en Sharif ook wel) Maar op een heel leuk roodbont hengstveulen die nog te koop staat ook Lovers

god we hebben zo veel gedaan! De helft weet ik al niet eens meer!!

Mijanou (Miesie) kwam ook nog langs dat was erg gezellig, 3 meiden in een klein kamertje. Het was vol in huis maar echt super gezellig!

Een van de laatste dagen heb ik ook nog Guidolover gemeet (heel kort maar) was ook leuk.

Ik ben nu een dagje thuis en morgen ga ik een week op ponykamp (Berdientje blijft die week bij Buitenzorg staan) na mijn ponykamp kom ik nog een week terug naar AJP en daarna moet ik weer naar school... (pokkeschool... blerg) De maandag dat ik weer in AJP ben ga ik Colin en Buddy meeten! Dar heb ik erg veel zin in!

Het was heel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.. In de herfstvakantie ben ik er zeker weer!! Haha!

Buitenzorg (+man Haha!): HEEL ERG BEDANKT!! het was echt een supervette vakantie! Ik zal het echt nooit meer vergeten!! Kusje TNX!!!!! Lovers

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 14:14

Zeker zeker zeker voor herhaling vatbaar... ze is ook nog lang niet van me af Haha! Ik ga zo met de trein richting Bergen op Zoom en dan komt ze me weer ophalen...

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 161 bezoekers