kom op bokt maar even me hart luchten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

kom op bokt maar even me hart luchten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 20:11

zoals sommige weten is mystery in training is om aangereden te worden, de eerste week gebeurde het al mystery kwam met zijn been in het ijzerdraad te recht, oke konden hun niks aan doen, de dierenarts was geweest en zei dat het niet gehecht hoefde te worden. hij moest 3 dagen rust houden. oke erg jammer maarja kon niet anders. mystery heeft in de twee dagen er na alle spelletjes geleerd van de NH manier. The 7 game's daar zijn ze verder mee gegaan alleen die spelletjes geoefend en wat andere dingetjes. vorige week is die man er voor het eerst opgeweest en dat was rodeo, daarna wilde hij er nog een keer op en heeft mystery hem geschopt terwijl hij er opging, zijn ze doorgegaan totdat hij er gewoon op kon stappen en is er weer af gegaan. daarna was er weer gezeur met die wond en belde hij op om te zeggen dat de DA nog maar een keer langs kwam donderdag dus gisteren moest hij komen. daarna zouden ze bellen om te kijken wat beter is om mystery nog daar te laten staan en om te zeggen hoe het hechten was gegaan. maar ik hoorde maar niks..... dus besloot ik zelf maar een mail te sturen en vanochtend kreeg ik het antwoord dat ze de dierenarts waren mis gelopen, hij kwam al om half 10 en hun waarschijnlijk daarna. en ze hadden tot 1 uur gewacht, toen is zij naar de boer gelopen en heeft gevraagd of hij de DA had gezien, toen zei hij: ja en ik heb hem weggestuurd want hij kwam om een paard te hechten. en mystery hoefde niet gehecht te worden Verward nou hier begint het al dit snapte ik niet dus ik heb nou om opheldering gevraagd en het nummer van de dierenarts ook want ik wil zelf die DA wel eens bellen om te zeggen dat je het niet meer kan hechten na een uur (dat hoorde ik ook pas net vandaar) want als je het nu nog wil hechten moet je de wond weer een stukje uitsnijden. waar ik was erg boos dat ze me niet gebeld hebben.

maar nou ook het voer: mystery staat dag en nacht buiten en ze voeren hem 3/4 bix, in de winter kreeg hij niet eens zo veel, en nou hoeft hij ook bijna nikst te doen ik vind dat dus gewoon te veel. en ik had zijn eigen voer mee gegeven maar hij krijgt een ander merk, omdat hij druk word van pavo stibro dus nu krijgt hij subli (ik vind dat merk niks)


ik mis mystery ook heel erg, en ik wil hem echt niet langer missen. daarom denk ik dat ik hem maar terug haal, maar dan is het ook weer een beetje weg gegooid geld, want zo ver hun waren gekomen ben ik ook gekomen het is bij mij gewoon mis gegaan met het erop gaan en ik had gehoopt dat ik er hierna wel op kon zitten, maar dat is niet het geval Huilen Huilen ik weet echt niet wat ik moet doen. lieft heb ik hem terug

sorry dat ik het zo lang heb gemaakt maar ik zit er echt heel erg mee

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:19

Jeetje, ik zou hem daar ook zeker wel weghalen, ik vind dit geen manier van werken..

Misschien kun je hem beter naar een goed aangeschreven professionele trainingsstal brengen, waar hij nu staat heeft hem ook niet veel goed gedaan. Ik weet natuurlijk niet of je het geld daarvoor hebt, zoniet zou ik voor goede begeleiding zorgen en het zelf proberen.
succes

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 20:29

ja ik moet wel zeggen mystery staat er goed bij hoor hij heeft een lekker buikje en zijn vacht glanst.


ja hun hebben ook wel meerdere paarden onder hun hoeden en dat gaat zo ver ik weet allemaal erg goed.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:32

ik zou hem daar weghalen,als je zelf als zover bent gekomen dan is dit dus gewoon weggegooid geld!!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:42

Dat ie in het draad kwam kunnen ze niet veel aan doen, maar dat met die dierenarts vind ik wel vreemd (vooral van de dierenarts zelf) en het voerverandering...als je het daar niet mee eens bent zou ik er eens met hun over praten, het is immers jouw pony.

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:14

ik zou um oom zeker terug halen!!
over het voer moet je gewoon is gaan praten!!
het is jouw pony en dus bepaal jij wat hij eet

dat ie in het draad is gekomen daar kunnen ze niet echt veel aan doen...
dat had jouw ook kunnen gebeuren!!