Vanavond voor het laatst naar dolce vita....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Vanavond voor het laatst naar dolce vita....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 10:45

samen met Masja hier op bokt. Ze gaat dolly rijden omdat ik een eigen paard ga kopen. En toch is het moeilijk om afscheid te nemen Verdrietig hoewel ik er zelf voor gekozen heb. Gelukkig ken ik Masja en weet ik dat Dolly het fijn krijgt met haar ze is erg fanatiek en is van alles van plan. Springles, clubles, priveles en lekker naar buiten. Dolly zal zich geen moment vervelen Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:08

balen maar idd 2 paarden doen schiet ook niet op. Heb je alweer wat op het oog op dit moment.

Hee maar ga je dan ook je naam veranderen Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:17

Gelukkig heb je een goede opvolgster, dat scheelt een beetje. En je gaat er op een goede manier weg, dus je kunt altijd nog eens met Masja meegaan om bij Dolly te kijken...
Toch een beetje sterkte gewenst voor vanavond, zal toch best een beetje raar zijn....

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 11:26

Dank je wel!
Kun je een andere naam nemen dan?Dan neem ik de naam van mijn toekomstige paardje als ik die heb.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:31

heel veel succes met de zoektocht he,diana
ik hoop dat we snel net zo'n leuk paardje vinden als pascal en dan nog 100% goed

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:06

Vandaag voor mij weer heel spannend. Pas de tweede keer dat ik erop ga. Dolce Vita is heel braaf en ik heb echt het idee heel ver met haar te komen. Ik ben idd heel fanatiek, maar vooral ook omdat ik nu voor de eerste keer in mijn leven een paard te verzorgen krijg waarmee ik kan gaan starten. Iets wat ik al heel lang wil. Ik ben Diana ook heel erg dankbaar dat ze mij vroeg of Dolce Vita wat voor mij zou zijn toen ze wist dat ze ging stoppen. Wat mij betreft mag ja altijd mee hoor Diana! Je gaat zoiezo mee naar Ermelo en waarschijnlijk ook wel naar de eerste wedstrijd ed. Party!!

Liefs Masja Koe

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 09:17

Het was erg gezellig gisteren masja en ik hebben allebei gereden en gekletst met de eigenaresse (menespride).
Vrijdag en maandag ga ik samen met masja naar dolly zodat ik haar wat dingetjes kan vertellen over haar en waar de spullen liggen ed. En dan 10 augustus mee naar ermelo erg spannend Lips are sealed
Dus het is nog geen afscheid *LOL* , wel leuk om het op deze manier af te bouwen anders is het zo abrupt .

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 11:08

het is inderdaad heel leuk om zo af te bouwen, en dat het allemaal zo leuk gaat.
Heel fijn dat je het zo goed over kan dragen!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:13

Nou wij gisteren daar geweest. Diana kwam mij thuis ophalen en liet me zien hoe ik het beste kon gaan rijden Lachen Hihi, miste een afslag omdat ze normaal binnendoor reed, maar ik had gevraagt of ze mij de weg over de snelweg wilde laten zien. Haha! Hebben wel lekker kunnen kletsen onderweg in de auto Lachen

Daar aangekomen hebben we samen Dolly en haar prachtige veulen gepoetst.

Eerst heeft Diana haar gereden. Zag er heel erg mooi uit. Daarna mocht zij mijn rijkunst gaan bewonderen. Hihi. Leek dus echt helemaal nergens op! Maar ze stelden me gerust dat dit bij Diana in het begin ook zo was, tja en als ik ook in 4 maanden zo erg vooruit mag gaan..... Cool

Gelukkig gaat Diana nog even met me mee de komende tijd. Kan ze me nog even vol met tips proppen en met een gerust hart (hoop ik) Dolce Vita bij mij achterlaten en zichzelf storten op haar nog te kopen paard.

Diana ik wil jou en Menespride heel erg bedanken dat jullie mij deze kans geven! *LOL* Ik ben er echt heeeel blij mee en zal jullie niet teleur stellen Lachen

Liefs Masja Koe

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 11:31

Teleurstellen?????gekkie!als je goed bent voor dolly kun je niets fout doen hoor. Het gaat er vooral om dat dolly aandacht krijgt. Jij heb grootse plannen met haar dat is echt heel leuk. Jij kunt zo heel veel leren en het zag er best netjes uit hoor je hebt een mooie houding dat is iets wat ik niet kan zeggen de rest komt echt vanzelf je wil het graag en je staat open voor tips en adviezen en als je die tips en adviezen oppikt waar je wat aan hebt leer je echt heel snel.
Maak je maar niet te druk het gaat er vooral om dat jij en Dolly er plezier in hebben dan stel je ons NOOIT teleur knoop dat in je oortjes.