Gezocht! Leuk adres voor het Pinksterweekeinde!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 14:39

Wie heeft er een goed idee voor ons? We willen het Pinksterweekeinde weg met de paarden, en de vrijdag ervoor hebben we ook al vrij. Vier dagen de tijd dus!

Wat we zoeken:
-Bosrijke omgeving
-Stalling voor 2 paarden, in box (geen stand)
-Overnachtingen voor onszelf, 2 pers. kamer liefst incl. ontbijt en diner. Allerliefst op dezelfde locatie als onze knollies.

Wie weet er wat leuks?
PS ik wilde eigenlijk naar de Veluweranch in Hoenderloo, maar die zit vol Huilen

Sonja

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 15:24

informeer eens bij de VVV van Drunen. Kun je lekker de Drunense Duinen in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 15:39

Je kan ook eens kijken op paarden.pagina.nl. Daar staan ook veel vaknatieadressen.
Veel plezier!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 15:39

Hier heb ik wat adressen voor jë;

Stalhouderij de Viervoeter
stalling paarden en overnachten.
055-5062083

De Witte hoeve in Hoenderloo (dus vlak bij Veluwer ranch)
055-3782012

De Witte wieven in Nunspeet
Camping en trekkershutten en manege
http://www.wittewieven.nl
0341-252642

Als je wat hebt gevonden in de buurt dan hoor ik het wel, en misschien zie ik je nog wel langs rijden (dan wel ff aankomen he Pling )

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:04

Onze manege (jaja http://www.deNieuweArk.nl)gaat een trektochtje maken. we vertrekken in Mierlo en rijden dan naar een westernstal in Sterksel. daar blijven we een nachtje en de dag erop gaan we weer naar huis. Misschien een leuk idee?

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 17:12

Misschien is het Berhgerbos (Achterhoek) iets voor jullie? Ik weet zo geen adressen, mocht je serieus interesse hebben, laat het even weten dan vraag ik het in de buurt na.
Groetjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 17:29

Jeetje wat dom van me; ik was helemaal de Paalhoeve vergeten!!!!! Stom he! Dan kunnen wij alvast het bos gaan verkennen voor het Boktweekeinde!!!!
Of mag je daar het bos nog niet in???

Ik had ook al offerte aangevraagd bij Jan van Loon in Loon op Zand (m'n oude baas, zoals sommigen van jullie wel weten) maar da's zo'n pokke-eind rijden, gewoon niet leuk meer. En de Paalhoeve is goed te doen! Ik ga ze lekker meteen bellen!!!!

Bedankt voor het meedenken allemaal!

Oh ja, Odi, de Achterhoek vind ik voor een weekeindje eigenlijk ook net te ver voor het mooie. Maar daar kun je ook prachtig rijden, hoorde ik.

En Heike, zo'n trektocht is hartstikke leuk, maar niet echt geschikt voor western- en dressuurruiters door elkaar denk ik. Wij draven nl. nooit buiten, maar joggen alleen.
We willen wel nog steeds een keer jullie kant op komen met de knollies, als Ditte een paar boxen vrij heeft. Maar da's leuker als Barley ook mee het bos in kan!!!

Grtz, Sonja

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-05-23 17:35 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 18:08

oooh Heike hopen dat ze van het zomer of anders in de herfst ook nog een weekendje gaan rondtrekken (ikke mee) Sonja de bossen zijn open maar het Ordenbos is voor paarden gesloten en het kroondomein en gelderslandschap zit ook potdicht ik weet alleen niet wel gebied bij de paalhoeve hoord. maar volgens mij is de zandverstuiving al open ene ik hoor het wel als je daar heen gaat he:)