Ik rijd buiten en heb GEEN dazen-ellende! :))

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik rijd buiten en heb GEEN dazen-ellende! :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 10:44

3x raden hoe dat komt?

Wij hebben geinvesteerd in BUCAS-vliegendekens. Die dingen hebben een lange hals, en gaan vast aan de frontriem zodat de hele hals vastgepakt zit. Ook heeft ie een singel en bilkoorden.

Aangezien ik nu 6 paarden moet rijden etc kan ik dat niet allemaal voor 9 uur 's ochtends doen. Dus ik ga nu lekker buitenrijden met die deken op, over mijn zadel, en de randen een beetje extra ingespoten met vliegenspray. Nou, ik kan dus echt uren rijden zonder enige last van de dazen. Ik zie ze wel, maar op de deken gaan ze niet zitten. Eerder op mijn armen Knipoog Dus niks meer staartzwiepen of hoofdschudden, zowel mijn paardje als ik zijn er superblij mee. OOk gaan ze nu zo de molen en het land in. Wat een ideále dekens Lovers

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 11:03

Ik geloof dat ie iets van 200 gulden kostte ofzo. Maar dat geld is ie echt dubbel en dwars waard... ikging zaterdag met een vriendin naar buiten (ik met deken zij zonder) en je zag de zwermen om haar heen zitten en haar paard werd echt helemaal gek. Die van mij vertrok geen spier Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 11:05

Afbeelding

Afbeelding

Zo ziet Wal er dan ongeveer uit (alleen gaat die van mij niet over de oren. Dit staat erbij:

Optimize your horses Summer Turnout with the Buzz-Off Hi-Neck rug. Designed to cover your horse more than any of its competitors, its special neck extension maximizes the coverage given to the areas of the horse mostly effected by irritating flies and midgets. The neck and tail. This is achieved through its generous cut, which caters for full extension of the head and neck during grazing and optimizes comfort and incorporated tail flap.

Laui: zie Bucas.com Knipoog

It is made from a specially constructed easy breathing fine mesh fabric which is durable enough for summer turnout, yet soft enough to be kind on your horses skin. The specific purpose of the Buzz-Off range is to minimize irritation from insects and parasites during turnout. However, its special color has sun-reflective qualities, which reduce the risks of exposure to UV in extremes of sunshine. It appears with our special 'All-Fit' design as standard to cater for a variety of horses and ensuring maximum comfort. Like all other Bucas rugs, the Buzz-Off Hi-Neck is available in a range of sizes.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 14:02

Deze deken is superstevig hoor! Verward Er zit zelfs ijzerdraad doorheen geweefd (is dat NLs?) en onze schimmel-met-altijd-jeuk heeft er al diverse keren aan gehapt en getrokken maar zelfs deze rasechte deken-sloper heeft hem niet stuk kunnen krijgen Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 14:14

Zonde.... was dat ook een Bucas? Vraag me af wat dat beest uitgespookt heeft dan Knipoog

Overigens heb ik de paarden er nog niet mee in de wei gehad... maar de molen en het rijden overleeft de deken goed Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 14:44

Nee hoor met rijden heb je er geen last van. Nou moet ik zeggen dat ik voornamelijk rechtuit heb gereden, en een XXL maat deken heb, dus dat scheelt Knipoog
Zweterig is het ook niet, deze deken doen we ook juist op na het concours als de paarden gezweet ehbbe, door de mazen en ijzerdraad werkt ie juist verkoelend!

Germie: mooi is anders... maarja, je moet toch iets? Ik ken ook een meisje die dazen vies vindt en ze daarom niet doodslaat als ze op dr paard zitten. Tsja... dan maar vieze handen van het doodslaan en een lelijk ingepakt paard, maar in elk geval een happy paard Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, MiVita, Vagabondo en 20 bezoekers