dauwtrappen en zadel passen....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Re: dauwtrappen en zadel passen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 08:03

Riƫtte schreef:
Toen ik wou draven, zakte mijn hoop in. Dat wou helemaal niet?! Verward . Nog maar eens geprobeert. Ging echt niet lekker. Er zitten namelijk voor je bovenbeen van die oortjes. Daardoor zit je best stevig in het zadel, maar heb je ook nauwelijks bewegingsvrijheid, helemaal met van die dikke billen als ik heb Verdrietig . Draven lukte wel, maar dan in zo'n gekunstelde houding, dat hou je niet lang vol. Echt wel balen....
Om 09:00 reden we het pad bij stal weer op. Heb 2 uur op een lekker zadel gezeten, maar kan er dus alleen maar lekker in stappen Verward , da's helemaal niet lekker Misselijk !!!!!

Moet ik morgen die mevrouw in Urk maar weer bellen of ik het zadel alsjeblieft mag omruilen voor een westernzadel. Ik had een weekje de tijd om uit te proberen, dus dat moet geen probleem zijn..... Hopen dat western me beter bevalt, en anders ga ik gewoon maar doorop mijn dressuurzadeltje!?! Clown


Beugels een gaatje langer maken en even doorzetten. Met een dag of 2 ben je er aan gewend. Echt waar.

Heb zelf een Stocksaddle gehad en dacht de eerste keer ook dat ik een miskoop had gedaan.
Zadel verkocht omdat 't te groot was voor mijn paard. Degene die 't kocht had de eerste keer met draven ook zoiets van dat gaat nooit! Twee dagen later kreeg ik een mailtje van d'r dat ze er al helemaal aan gewend was Haha!

Dus, niet meteen opgeven hoor, even een paar daagjes doorzetten en je bent er helemaal aan gewend.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bietjah87, laura22, Mark0919, mooney en 47 bezoekers