Benneton en ik in de waterbak!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Benneton en ik in de waterbak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 23:03

heyhey

vandaag was de Centrale Keuring van het New Forest Stamboek in Ermelo! We moesten met 10 mensen een show geven en Hiske (Benneton op bokt) moest ook bestgaande rijpony rijden met Moraya.

We gingen al om hal9 richting Ermelo, lekker op tijd dus Haha! Want om 2 uur was de show. Ik was geen seconde de veewagen uit of er stond iemand voor me neus om een pony voor te brengen, dus dat gedaan, maar helaas werd ze geen ster, dat was eigenlijk al gezegd op de regionale keuring, maar ja, die eigenaren wouden "ermelo" een keer mee maken.

Zo rond half 1 gingen we ons klaar maken voor de show, en uiteindelijk zaten we er allemaal om half 2 op! Om 2 uur moesten we de ring in, dus eerst nog ff ingereden! We deden dit keer de carroussel met 10 ruiters, heel leuk was het! Zie op de foto's hier onder, al zijn ze niet allemaal even duidelijk!

Toen we klaar waren ff gestapt en gewacht tot Hiske in de ring moest, ze waren maar met 2en, er waren er gewoon afgemeld! Heel jammer dat dat was maar ja! Ze werd dus eerste Party!! Party!! En we zeiden van te voren, als je 1 wordt, ga je in de waterbak!! *LOL* Ze lag er in, maar toen moest de leiding van het showteam er ook in, ik dus ook!! Schijnheilig Ik ben er maar vrijwillig in gesprongen, had geen zin in getouwtrek aan me lijf Gaaaap (helaas nog geen foto's vd waterbak, er waren er wel gemaakt Knipoog, maar die krijgen jullie wel te zien hoor *LOL* *LOL*




gr linda

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 23:33


benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 10:37

Hey,

Het water was warm he Lin in de waterbak?!
Ik moest er op m'n rug in Schijnheilig
Toen moest
Martha erin, die wou eerst niet, maar toen gleed ze erin(was nogal glad in die bak Haha! )en toen viel ze op d'r kont.

He linda is niet leuk als jullie zo langs de kant staan te gillen "WATERBAK!!WATERBAK!!!!!WATERBAK"
Sta je hardstikke voor gek Cool ik hoor daar nie bij Cool
Was wel een leuk dagje maar helaas zijn er ook foto's van de waterbak gemaakt Frusty

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:31

Hey Linda leuk hoor!! Wou dat ik er ook kon bijzijn...
Enne die foto's van de waterbak wil ik zeker wel zien }>

marijke

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 13:39

Het was heerlijk Tong uitsteken, weet je eindelijk wat ik al eens meegemaakt heb! Knipoog

enne marijke, als ik foto's te pakken krijg, krijgen jullie ze zeker te zien!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:35

Hahaha, dikke lol natuurlijk! Maar nogmaals super goed dat Hiske 1e is geworden! En zoals de anderen ben ik ook super benieuwd naar de foto's ervan!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 20:15

benneton schreef:
He linda is niet leuk als jullie zo langs de kant staan te gillen "WATERBAK!!WATERBAK!!!!!WATERBAK"
Sta je hardstikke voor gek Cool ik hoor daar nie bij Cool
Was wel een leuk dagje maar helaas zijn er ook foto's van de waterbak gemaakt Frusty


Zou ik ook denken Haha!

Maar gefeliciteerd met je 1e plaats Hiske! Party!! Ik zal eens naar de foto's gaan kijken... Lachen

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:42

Hey,

Dankjewel allemaal, was wel lol in de waterbak ja!!!
Eigenlijk best leuk.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 12:52

toch wel he Tong uitsteken, er staan foto's op ITP, maar nog geen waterbak foto's!! Die komen binnekort wel!!

linda