Bezoekje aan Nimber en Ilindra

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Bezoekje aan Nimber en Ilindra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 21:23

Vanmorgen om half 8 ben ik effe langs me vaders werk gegaan om wat lekkers voor de familie van Nimber om een belofte in te halen.
Om half 11 was ik bij haar in Apeldoorn.
Effe de foto van Ameland bekenen Kwijl Kwijl (denk dat ik over 4 weken toch een paar daagjes ameland boek effe Experiment en Jantina bezoeken)

Lekker gekletst met Nimber en toen zijn we naar de paardjes gegaan.

Eerst zijn we bij Hinke langs geweest die nog op het Loo stond maar morgen weer in haar eigen vertrouwde omgeving komt.
Vanuit Hinke zijn we naar Lodewijk en Experiment gegaan.
Gezellig met Lodewijk aan het knuffelen geweest en me brood en winterpeen vond hij erg lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Vond Experiment ook wel volgens mij.

Vanuit Kim ben ik naar het land waar Ilindra en Handel staan gereden, helaas hadden die zich verstopt en heb ik het brood voor ze over het hek gegooid vinden ze het van zelf wel.
Toen ben ik effe naar het huis gereden van Lia en Albert, belde helaas wat ik nog niet leuk vind Lia wakker (SORRIE SORRIE SORRIE LIA ALS IK WIST DAT JE SLIEP WAS IK NIET LANGS GEKOMEN).
Toen ik binnen kwam werd ik niet al te aardig begroet door Kyra heb een mooie scham en blauwe plekken op me arm, ze dacht dat dat wel een lekker saucijsje of zo was hi hi hi hi Pling Pling .

Daar effe wat gedronken en gekletst en toen ben ik richting Beesd gegaan waar ik nu effe de PC ingepikt heb.
Was daar om half 7 dus heb goed in de file gestaan en mocht gelijk de melkput in om te helpen melken.

Nu ben ik net onder de douche vandaan en ga ik zo nog effe lekker in de tuin zitten.

De foto komen of straks of morgen over de mail Kim.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:27

Gezellig dagje zo te horen. Hoe was het met Kim haar keeltje? En leek Ilandra wel drachtig?

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 21:32

kim haar keel ging goed en heb ilindra zelf niet gezien die had zich verstopt.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:26

jeetje plien valt me dat tegen van je je zou 't veulen eruit trekken.
Maar het was heel gezellie he! Palien en ik hebben ook nog een heeeeeeeeeel groot ijsje gehaald met dit warme weer!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 08:32

en die was heeeeeel lekkerrrrrrrrrr

ja sorrie had geen groot genoeg touw bij me

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 16:48

Met dit weer staan ze achter in het bos en komen er echt nergens meer voor uit (en al helemaal niet voor droog brood Haha! ).

Kyra glipte net langs mij heen en beet Paulien in haar arm Scheve mond
Normaal zit ze in de kennel als ik weet dat er iemand komt maar dat wist ik dus niet en ik was nog een beetje slaperig na de nachtdienst.
Een diensthond is toch niet echt een huishond maar ik vind het te heet om haar nu in de kennel te doen, het is bijna 40c° achter het huis.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 17:34

ach was niets ernstig alleen 2 zeer mooie grote blauwe plekken en die trekken wel weg.

is ook te warm voor haar.