Wat ik nu weer meemaakte.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Wat ik nu weer meemaakte.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 20:30

Ik was net onderweg met Michelle,begint ze ineens een beetje raar te doen met d''r hoofd,dus ik dacht,zal wel een vlieg zijn,maar ze ging helemaal scheef lopen en ik zag die vlieg niet.
Toen ging ze met d'r acchterbeen naar d'r hoofd om te krabben(let op ik zit er dus nog steeds op!) voor dat ik er erg in heb.
Terwijl dat gebeurd raakt ze verstrikt in de teugels en raakt ze helemaal in paniek! Dus ik had echt zoiets van: "oh fijn nu gaan we vallen"Maar ik kon er gelukkig nog net afkomen en d'r tot rust laten komen.
De teugels zaten helemaal strak door de mond en nog steeds aan d'r hoefijzer vast,waardoor ze niet kon staan erop.
Ze raakt nog eens in paniek(erg fijn!) en geen mens op de weg natuurlijk die me nog even een handje kan helpen,want het zat allemaal zo strak dat ik de knoop van de teugels er niet uit kon halen en bij d'r bit kon ik het ook niet losmaken pfff ik kon wel janken Huilen maar uiteindelijk kreeg ik 'm toch los en was alles weer goed Lachen

Nou dat was het,het was vooral even schrikken!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 12:23

klinkt niet zo leuk, maar hoe kwam dat noou? waren het echt vliegen of was het iets anders?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 14:42

Het was zo'n steekvlieg,een daaz? zoiets,die zag ik dus net te laat,op het moment dat het gebeurde dus.Doordat ze 'm met hoofdschudden niet wegkreeg probeerde ze het met d'r achterhoef.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:45

Dat is wel even schrikken! Gelukkig maar dat je die teugel toch los kreeg!
Erg vervelend trouwens, die dazen.. Frusty

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:49

Idd rotbeesten. Daarom zat ik vanmorgen al om 07:00 op paard, maar dan zijn ze dus ook al actief. De volgende keer om 23:00? Of heeft 1 van jullie dat ook al getest?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 15:09

Ja die teugels zaten echt superstrak dus ik moest superhard trekken,maar ja eind goed al goed Lachen Zo zie je maar dat er ook andere dingen buiten kunnen gebeuren behalve ervandoor gaan,bokken,schrikken en dat soort dingen.

Ja ik zat ook te twijfelen of ik vanochtend moest gaan,maar het probleem is dan dat ik iedereen wakker maak met dat gestamp,we hebben hier nl geen bos ofzo,en dan heb ik savonds spijt,want dan heb ik wéér zin om te gaan Boos! ik ga dus altijd savonds,maar dan is het nog aardig benauwd hoor en na half 11 is het donker:(

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 15:45

da's wel ff schrikken ja!! gelukkig is het goed afgelopen,
je wordt echt helemaal gestoord van die beesten Boos! en het probleem van mij is dat de paarden overdag binnen staan omdat er dazen zijn en s'avonds mogen ze naar buiten maar quinta niet want die heeft zomereczeem!! dus ik ben heel blij als het weer wat kouder wordt.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 15:51

Wij hebben er hier niet zo heel veel last van,moet ik eerlijk zeggen.Wel veel vliegen:( En savonds zitten er weer groepen met muggen Boos!

Bij michelle is het in d'r stal 10 keer warmer dan buiten,dus die wordt daar helemaal gek haha.