Foto Sya (Tinker)...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 00:09

[img]../upload/68/sya.jpg[/img]
Hopelijk is het gelukt.

Dit is dan dus Sya. Dit was mijn verzorgpony. Helaas had ik niet erg veel tijd en heeft de eigenaresse (zusje van Merilyn) het weer van me overgenomen.
Het is echt een schatje, flink eigenwijs, maar da's juist leuk. Oh ja, ze is 6.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 00:10

Yes gelukt! Bart wat moeten we toch zonder je hier! Hahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 18:05

Thanx, ik zal het aan haar doorgeven.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 00:08

Citaat:
Op 2001-02-22 18:28, schreef Prisca:
Mayo heb jij toevallig Jolly gekend op de Zilfia's Hoeve (veulen van Blinker) Deze heb ik 2 jaar gehuurd. Daarna bleek hij Atrose te hebben en ging naar de slacht was pas 6 jaar oud toen wel heel erg zielig.


Nee, ik heb haar/hem niet gekend. Ik wist eigenlijk niet eens dat Blinker ooit een veulen heeft gehad.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 00:10

Nou eigenlijk is ze wel een beetje bont. Ze heeft op haar schoft ook een wit vlekje, hahaha. Maar ik heb dus een foutje gemaakt ze is inmiddels 7. Was ik even vergeten, stoute ik.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 18:33

Citaat:
Op 2001-02-23 11:35, schreef Thirza:
Mayo wat gaaf dat je deze foto er op hebt gezet ik wou nog graag een keer met je naar buiten (dat wordt dus ik op de fiets en jij op Sya) dat lijkt me leuk

Leuk idee. Dat moeten we binnenkort maar doen ja.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 20:56

Als je onder je berichtje kijkt zie je een zinnetje staan: Smilies uitschakelen in dit bericht. Klik 't woordje smilies aan en dan krijg je een lijstje met allerlei codes en de bijbehorende smilies. Niet in het vierkantje klikken voor dit zinnetje, want dan schakel je de smilies uit. Succes.

Pling Knuf Mayo Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aragorn2005, criollo_yess, Essie95, JoyenUnory, Maanon_, nijnthju, voet en 11 bezoekers