eerste foto van madelein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 23:53

haha lachen!
maarrehh.. nee ehh dit is niet Sandra, dit is de shet x welsh Timothy alias "Timmetje" Lachen
oh oh..
heb ik de teksten verkeerd of onduidelijk opgeschreven, of allebei haha??
Ik had de nrs. op t briefje nog wel gechecked met de foto's!
Dit pony'tje heb ik een tijdje gereden + verzorgd, hij had aanleg voor steigeren en kon ook goed aan de longe lopen ( naja, wij deden maar wat met een touwtje haha), dus hebben we hem gebruikt om kunstjes aan te leren + te voltigeren ( iets waar we niet echt anleg voor hadden, maar wel alvast de kleding van de gymclub Lachen )
Oh ja, Sandra is het bruine pony'tje, waar ik als kind op zit met korte kaplaarsjes aan. Ik sta daar trouwens in de tuin, het land erachter, daar staan nu Roy en leorna Lachen
( pony stond bij een kennis, maar ik was stoer naar huis gereden, we hadden namelijk visite. Toen ik trouwens even naar binnen ging om een appel te halen o.i.d.., was de pony 'm gesmeerd $#@!) en gingen mijn vader en opa al 'oliebollend' erachteraan.. was best een schatje die pony af en toe.. sandra dus, die hier niet op staat.


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 23:56

ik snap er de ballen niet meer van... Moet waarschijnlijk naar bed, heb net gewerkt in tropisch klimaat en dat zal mijn hersendelen geen goed gedaan hebben!
Maar goed, ik zou dus weer zweren dat er net stond" dit is sandra"..???
Jullie denken vast dat ik gek geworden ben ofzo..
Verward Frusty Verward Frusty


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 00:07

whooow!
heike thanks!!
ben nu al erg gelukkig, zit gewoon te kicken op mijn eigen foto's die i elke week soms wel 5 keer bekijk haha!
Zou ik hulp nodig hebben *lol*?!
Maar ik vind ze gewoon errruug schattig allemaal.
Ja Stef, dat had ik ergens ook opgeschreven, Charley zou best een leuke zijn! Ik ken 3 nakomelingen van hem, van 2 bruinbonte moeders en 1 zwarte en alle drie zijn ze 100% papa ( zoals bingootje)!
Maar volgens mij heeft de boer hem zelf verkocht ( zie hem nooit meer lopen namelijk...snik..), zijn zoon loopt ergens verderop aan een dijkje, weet niet hoe deze fokt, maar is qua uiterlijk dus net charley.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 14:07

yep! bont-fan Kim?
Die fokker gaf er ook de voorkeur aan geloof ik, want hij had ze in alle soorten en maten ( nou ja, meesten mini's..); bruinbont, grijs-bruin-bont ( komt nog foto van, lijkt net een mini quarter vind ik hihi)), zwartbont, 'moorkop bont' etc...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Tinkermuts en 136 bezoekers