verzorgpaard specialer plekje als eigen paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

verzorgpaard specialer plekje als eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 15:19

Hoi!

Ik zat vandaag even na te denken (ja, ik en nadenken gaat wel samen Knipoog ) over al mijn verzorgpaarden die ik heb gehad en Ivanka. Ik houd echt heel veel van Ivanka en zou haar voor geen goud kwijt willen, echt niet! Ik moet er niet aan denken om haar kwijt te moeten raken.

Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat Skippy, Tinne èn Floraquina allemaal een specialere plek hebben in mijn hart dan Ivanka. Misschien komt dat ook wel doordat ik weet dat Ivanka nooit meer weggaat (als het aan mij ligt iig niet!) en dat ik Skippy, Tinne èn Floraquina nooit of nog maar een enkele keer zal zien. Vooral Tinne en Floraquina mis ik heel erg, ik hoor niets meer over hen, over Skippy krijg ik nog van alles te horen (gelukkig! Lachen )

Ook al heb ik Ivanka nu bij me, ik mis hun nog steeds... Hebben jullie ook dat je vzpony's/paarden een specialer plekje in je hart hebben? Of ben ik nou weer mienmutserig aan het doen? Schijnheilig

Groetjes,
Sanne


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 15:40

batje schreef:
Hoe lang heb je Ivanka nou?

Ik heb Fleur nu bijna een jaar, en nu pas begin ik echt enorm veel van haar te houden.. eerder vond ik haar gewoon lief en leuk, maar liefde moet ook een beetje groeien.. Lachen
Als je je paardje nog maar zo kort hebt is het logisch dat je gekker bent op je vorige verzorgpaardjes.. komt allemaal wel weer goed Lachen


Het voelt alsof ik haar al lang heb, maar als ik terug tel... 3 weken heb ik haar nu Haha! En je hebt wel gelijk ja Knipoog Ik vind Ivanka ook gewoon lief en leuk, maar that's it Lachen Het zal hopelijk nog wel komen ja Knipoog

Bedankt voor je slimme reactie Schijnheilig , eerlijk gezegd is het echt een dom topic nu Lips are sealed vooral als ik er zo over nadenk Lachen


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 15:41

Steef schreef:
Als ik eerlijk ben heb ik het nog nooit met een paard gehad dat ik zo gek van ze was dat ik ze niet meer kwijt wilde, ik heb nu ook wel eens een grappig paard op stal staan en als die verkocht worden is het jammer maar er komen weer nieuwe. Ook met paarden die ik voor particulieren heb gereden heb k nooit zoiets gehad.


Ik wou dat ik er zo ook over kon denken Knipoog Volgens mij ben jij gewoon nog niet de paardenliefde van je leven tegen gekomen Knipoog Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 15:48

Steef schreef:
Ik zie paarden anders als jij ze ziet denk ik.


Denk ik ook.

Komt misschien ook wel omdat ik een meisje ben, die zien paarden denk ik anders dan jongens...niet dan? Knipoog Ik denk dat over het algemeen vrouwen zich meer hechten aan paarden dan jongens...

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 17:38

LotjeCool schreef:
is ivanka nou van jou of niet


Jeppos Haha! al 3 weken ben ik de trotse eigenaresse Party!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 20:27

Marieke_14 schreef:
Maar ik zou de verzorgpony's-tijd nooit hebben willen missen, ik heb echt ontzettend veel geleerd.


Ik ook niet, ik zou zo weer van voor af aan beginnen. Ook al zou ik weten dat ze verkocht zouden worden en daar veel verdriet van te hebben. Ik heb echt veel meegemaakt met ze en heb er veel lol en liefde aan beleefd.

Kawa, ik wou dat ik toen ook had gezegd dat ik Tinne had gekocht. Skippy zou ik zowiezo niet hebben gekocht, ook al hield en houd ik zoveel van haar, ze kostte 3000 gulden (wat ik nogal duur vind voor een d-pony, zonder papieren, niet verkeersmak en niet wedstrijdklaar was). Ook al had Tinne spat, ik had echt een band met haar. Lovers die ik met Skippy nooit had gehad. Floraquina zou ik ook nooit gekocht kùnnen hebben, ook al had ik het nog zo graag gewild. Floor kostte namelijk (niet schrikken Knipoog ) 200 000 gulden. En dat staat nou niet echt op mn bankrekening Haha!

Maar goed, over een tijdje zal Ivanka ook wel een speciaal plekje krijgen, maar dat zal wel moeten groeien. Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 10:32

guidolover"]
skippy, tinne en floraqina (schrijf ik dat goed Verward )
[/quote]

Nog een
u
ertussen Knipoog Floraquina Lachen

[quote="guidolover schreef:
kan je jezelf eigenlijk wel voorstellen dat je nu echt je eigen paardje hebt?? ik niet hoor (ja nu wel Haha! ) maar toen ik guido nog maar pas had drong het echt nog niet tot me door dat hij echt van mij was en dat hij nooit meer wegging!!


Nee, ik kan me eigenlijk nog niet voorstellen dat ze echt van mij is. Komt misschien ook omdat ze nog op dezelfde stal staat als waar Skippy, Tinne en Floor hebben gestaan. En iedereen zit ook nog zo over haar te zeuren ("ik kan dr hoofd helemaal niet aaien" zegt de uitmestman... Lips are sealed Maar ikke lekker wel Lachen )

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-02 16:40

Boogiegirl schreef:
misschien komt het wel dat ik Passion minstens 1x per dag zie, dan word het misschien wat normaler?of het komt doordat Boefje dood is..
om haar heb ik veel verdriet gehad en toen ben ik er pas achtergekomen hoeveel ik van haar hield, ik zag haar 2x per week en dat nog niet eens een jaar.


Ja idd, ik denk ook dat het is omdat je ze dan gewoon niet meer ziet. Dat maakt het nog erger denk ik, voor mij iig wel!

Bij Floraquina had ik zelf altijd zoiets van: "ik zou het heel erg vinden als ze weg gaat" maar ik had niet zoiets van: "om haar ga ik heel hard janken". En toen ze weg was... ik heb echt heel erg lopen janken zeg, niet normaal meer. Toevallig heb ik vandaag nog iets over haar gehoord en mijn meissie is drachtig Lovers Toen ze weg was, kwam ik er ook pas achter hoeveel ik wel niet van haar hield (en houd Knipoog ).

De liefde tussen mij en Ivanka zal gewoon nog moeten groeien, voordat ik echt een band met haar krijg zoals ik die met Skippy, Tinne of Floor had...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, Vagabondo en 44 bezoekers