Balen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-01 11:12

Ik dacht ik ga eens wat bij zo'n postorder bedrijf bestellen......!!!!
Ik wilde graag voor Oliva een zweetdekentje voor als het straks weer lekker weer is en ik weer iets langer enzo ga rijden.
Dus deken besteld bij de Horselover......duurde al ff voordat ik het had want er was iets fout gegaan bij de verzending......volgens hun had ik het weer terug gestuurt.....(er is hier geen postbode aan de deur geweest)!!!!
Maar goed gisteren was er dan eindelijk bericht dat er een pakketje op het postkantoor lag jippieeeee.
Ik vanmorgen naar het postkantoor......alles betaald en vol goede moed naar huis.....hopend dat de dekenmaat goed is!!!!
Kom ik thuis pak ik het uit ieeeeeeeeeehhhhhh hele verkeerde kleur..oliebol.
Ik had een beige deken besteld en wat krijg ik een GROENE blllll......baal baal.....ik weet nog geen eens of die past......maar nu sta ik dus echt in dubio of ik het meteen terug stuur of dat ik het toch maar ff pas... maar ja DIE KLEUR heb ik niet besteld!!!
Als ik het terug stuur dan zijn de verzend kosten weer voor mij.......jeetje wat een gedoe.......ik weet 1 ding bestellen bij Horselover NOOIT MEER!!!!!
Ik ga de volgende keer wel gewoon naar de winkel.
*zucht*

Jacqueline

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 12:26

hihi, ik ken het
Ik had een mooi bordeaux shabrakje besteld, met Honey's naam erop. Ik wachten, en wachten, en wachten...
Toen hij eindelijk kwam was ie een beetje aan de kleine kant (had gewoon ponymaat besteld). Hadden ze hem op maat laten maken, aangezien ik gezegd had dat het een shet was. Maar ik ghad er dus heel niet om gevraagd, maarja

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 12:42

Ken het ook! Ook bij Divoza gaat er wel eens iets niet goed....
Maar ik zou eerst dat dek passen, als de maat nou ook niet goed is, kun je dat ook meteen doorgeven, anders blijf je aan de gang!

Toedeloe! Mieke

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-01 13:35

Dat het bij Divoza ook niet helemaal goed gaat ook dat heb ik ondervonden hihihi.
Ik had voor 2 weken geleden een rijbroek (met kunstlederen zitvlak) besteld en nog een nieuwe neusriem en een frontriem via de computer......en ik wachten en wachten en het werd maar niet geleverd......dus ik dacht nu ga ik toch maar eens ff bellen wanneer het nu komt hihihi......hadden ze de bestellingen via de computer nog niet nagekeken.....aaahhhh zat ik voor niks te wachten, toen heeft ze het maar telefonisch voor me genoteerd en ik had toen al 2 dagen later.....oefff.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 14:08

Heee hou ff op, ik heb net wat besteld bij Horselover! Lachen

Nee maar ik ken het wel. Heb een keer van de Divoza een bestelling dubbel ontvangen, nog een jas, nog een poetsdoos, etc... Maar toen heb ik die extra spullen verpatst aan vrienden die toch ook wel interesse hadden. Lachen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 15:35

Ben ik blij dat ik dicht bij Divoza en Hippo's in de buurt woon! Twee grote ruitersportzaken zowat om de hoek! Ik vind het heerlijk om thuis eerst die gids eens door te bladeren en dan in de winkel rond te wandelen en te kijken wat ik allemaal leuk vind. Het enige wat dan wel snel gebeurt, is dat ik meer in mijn mandje heb liggen dan in eerste instantie de bedoeling was.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 21:54

Ik vind Divoza niet meer zo goed. (Wel mooie winkel ed. daar heb ik het nu niet over)

Je loopt daar door de winkel te lopen, op zoek naar iemand die je kan helpen. Die die je ziet, zijn OF al iemand aan het helpen OF koffie aan het drinken.
Dit is mij de laatste keren overkomen toen ik in hun winkel kwam. Vroeger kwamen wij daar vaker, mijn broer woont in Tolbert, toen was hun winkel nog aanzienlijk kleiner en was de service veeeeeeel beter!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 23:43

Dat heb ik inderdaad ook meegemaakt. Ik had een hele mand vol artikelen en toen moest ik wat info hebben over de Casco, maar er was niemand die even de tijd wilde nemen om me te helpen. En dat was nadat ik ook al wat anders gevraagd had waar ik ook niet verder mee geholpen werd. Ik heb het mandje naast de kassa neergezet en ben het weekend erop naar Hippo's gegaan. Daar doen ze tenminste een beetje moeite om je te helpen!