Ik ben gek geworden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Ik ben gek geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 14:08

Pfff ok, van de ene kant erg goed en van de andere kant weer minder wat ik zojuist geregeld heb Haha! Ik zocht vakantiewerk voor augustus nog, en heb me ingeschreven bij Adecco (het uitzendbureau). Ik heb dus vandaag gebeld of ze iets hadden, en ze hadden iets! Ik meteen blij daar naartoe gegaan en geinformeerd... en ik heb de baan genomen. Het is inpak/orderpick werk, maa het leuke is dat het komende week (ik begin donderdag al) t/m volgende week vrijdag heel erg druk is.. dus iedereen moet overwerken.. nu moet ik eerst anderhalve week van 6 tot 6 werken (!!!!) en daarna van half acht tot half vijf (:)) Nouja ik heb het geld hard nodig dus ik wil er best een weekje zo vroeg voor opstaan Tong uitsteken. Oh man ik ben echt gek *LOL* Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:21

Neee, je bent niet gek, je bent flink!
Niet zeuren maar werken, krijg je karakter van...

En over een tijdje kan je je vette loonstrookje inscannen, kan iedereen mooi jaloers zijn! Succes!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 14:23

hahaha flink :X nouja over het loonstrookje heb je iig gelijk Haha! Daar doe ik het tenslotte allemaal voor Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:44

En met al dat geld kun je Superjurga supporteren!! *LOL*
Of heeft Iloon ook een baantje en hoeft dat niet?
Rijke ouders wil ook wel eens helpen, maar niet voor lang want er komt een tijd...

Nee dan vind ik de instelling van jou wel goed hoor Siepje!
You go, en geniet van je loonstrookje! Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:18

Sterkte, word je een echt vent van Knipoog
Ik heb op mijn 15de 4 dgn in de week van 6 tot 8 uur 's ochtends gewerkt voordat ik naar school ging...
Zelfs in de zomervakantie hahah in totaal iets van 8 maanden, in de zomervakantie werkte ik toen ook op het waterlooplein.
Laatst bijgewerkt door orri op 23-07-02 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:39

Agossie zielig ventje...Knipoog

Maar wel een goeie instelling, ken er ook zat die nog te lui zijn om voor 3 uur 's middags uit hun bed te komen in de vakantie....en maar klagen "ik heb zo weinig geld"...goh...vreemd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:44

Ach joh het valt wel mee.
Vooral nu omdat het om 5 uur nog net licht is, dus met opstaan minder problemen dan die tijd in de winter.

Ik ben ook veel om 6 uur begonnen en zal mijn eindtijden maar niet neerzetten. Anders denk je nog dat je een luize baantje hebt Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 19:06

Iloon heeft ook vakantiewerk en die is graaaaaag independent.... Tong uitsteken
Ik doe vakantiewerk op het asiel tot eind augustus en tja, dan zit ik zonder werk.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:16

Heee orders picken, heb ik ook gedaan! Ach ja kan leuker werk verzinnen maar zeker ook stommer!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:42

Hihi, flinke Siep! Maarre, vraagje: dat is toch niet toevallig op Trade Port he?
Ik heb namelijk maandag ook maar weer eens geïnformeerd bij Adecco en die boden mij een baantje aan op Trade Port, ook orders picken Lachen Maar ik heb nee gezegd ivm vervoer.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 22:52

jeetje syph, jij bent ziek in je hoofd, dat zou ik nooit kunnen, haha maar ik ben dan ook een ontzettende slaapmuts Slapen maar ik vind het wel goed van je hoor! succes ermee

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:39

Whoehahahahaha van 6 tot 6? anderhalf weekje?

Nouja als je zo jong bent als jij dan zal t vast n enorme belasting zijn Tong uitsteken

/me lacht nog n keertje.

Had je toch niet beter bij <A HREF="http://www.tpgpost.nl">"Tante Pos" kunnen gaan werken?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 12:44

Death_Squad schreef:
Whoehahahahaha van 6 tot 6? anderhalf weekje?

Nouja als je zo jong bent als jij dan zal t vast n enorme belasting zijn Tong uitsteken

/me lacht nog n keertje.

Had je toch niet beter bij <A HREF=http://www.tpgpost.nl>Tante Pos kunnen gaan werken?


remember mijn sollicitatie nog? bij de post? Kreeg ik een reactie dat ze niemand nodig hadden en dat ze mijn sollicitatie een half jaar zouden bewaren.. heb nog steeds niet gehoord dus dat gaat niet door joost Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:42

ahh arme ziel.
heel veel sterkte ermee stoere bikkel!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 21:07

Eerste dag achter de rug en het viel hard mee! dit hou ik wel een paar weken vol hoor! Tenminste als mijn rugpijn over gaat Boos! Nouja nog meer goed nieuws.. hoef in het vervolg voorlopig niet meer om 6 uur te beginnen, dus van half acht tot half vijf en op vrijdag tot half vier. Daarna op vrijdag de kantine in, en gezellig gratis wat met je collega's drinken Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:04

hij weer heur....

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:49

haha, daarvoor doe je t zeker syph, voor t GRATIS drinken..Haha!..nee geintje.! succes..
liefs Anne Party!!