Isolda heeft het echt helemaal gehad! (updatehoef)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Isolda heeft het echt helemaal gehad! (updatehoef)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 17:43

Ze heeft het helemaal gehad. Ze wil naar buiten! En vooral niet meer naar binnen.... Scheve mond
Gisteravond heb ik haar even een kwartiertje van de weg af gras laten eten (uit de berm dus)
Daar geniet ze ontzettend van, maar het is even afzien als je weer naar binnen moet.
De afgelopen dagen ging dat nog, wel met wat mopperen en boze blikken, maar ze ging nog in de box. Ik heb haar ook iedere keer verwend nadat ze in de box ging met een wortel of een appel uit haar eigen mand.
Gisteravond niet meer dus... Daar stond ik dan, met een grote wortel in de hand, lieve woordjes uitkramend en kirrende geluidjes makend.
Bijna een kwartier lang. Verdrietig

Gelukkig is de DA vanmiddag geweest. Nu is het einde in zicht! Nog drie dagen en dan mag ze weer de wei in.
Hij heeft de hechtingen eruit gehaald, haar achterbeen zag er prima uit! Waarschijnlijk houd ze een litteken over, met misschien wat witte haren, maar verder is helemaal niets beschadigd!

Toen het moment supreme... Het verband van de voorhoef.
Ik kreeg een complimentje dat alles zo schoon was gebleven en na wat knippen, kwam een mooi vosse-voetje tevoorschijn.
Helemaal goed!! Geen sneetjes meer te zien, als je het niet weet zie je het al bijna niet meer!!
Nu nog flink wat sprayen met hoefteer en dan mag ze weer de wei in.

Het is nog niet helemaal 100% dat alles goed komt, maar het ziet er allemaal zo goed uit, dat het bijna niet meer mis kan gaan!
Wie weet kan ik over twee weken wel weer mijn eerste kleine ritje maken! Lovers



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 18:54

Hoe ik het verband schoon houd? Heeeel veel uitmesten. De eerste paar dagen een steen in de waterbak, maar dat was speciaal voor Isolda, omdat ze er mee speelde.
Uitmesten, uitmesten, uitmesten tot ik er helemaal gek van wordt! Wat dat betreft ben ik ook blij dat ze de wei weer bijna in mag Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 13:49

Sja... die uitgesproken mening Boos!
Die heb ik gisteravond wel weer mogen horen, die mening is echt nog erger dan erg!
Bokkers die vrijdag op Ameland waren hebben gezien hoe ze reageerde op de bus veerust. Dachten jullie dat dat erg was?? Nou kom dan nog eens feestelijk langs om te zien hoe Jantina teerspry op Isolda haar been spuit Verdrietig
Draaaama's! Wat een paard. De eigenaar van de stal vroeg al eens waarom ik haar eigelijk nog had Verward
Dat stond ik mijzelf ook even af te vragen.... Serieus heb ik me dat afgevraagd en schrok zo van me zelf dat ik een flinke huilbui in de auto heb gehad.
Verkopen NOOIT, al slaat ze me door de midden. En dat deed ze dus bijna. NIet gericht op mij, maar wel op die spuitbus. En daar zat ik aan vast....
Denk je toch na 12 jaar lang wel een band met je paardje te hebben. Volgens mij krijg ik alleen een band en Isolletje niet. Zat er gisteren helemaal doorheen :/

Gelukkig deed ze vanochten een stuk braver. Marco hield haar vast met een zak brood voor haar neus en ikke snel sprayen. Denk je? Geen voetje van de grond. Ze heeft even met wat spieren getrokken, maar verder stond ze stil Verward

Wat heb ik voor een paard.... Na die lange 12 jaar vol gevechten en verassingen, verrast ze me nog steeds...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers