verdronken buitenrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

verdronken buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 16:01

Vanmorgen zou ik door Nimber opgehaald worden en gingen we even naar Kootwijk om een vriendin te zien rijden.
Daarna door naar Lo om hem vervolgens in de trailer te stoppen en naar mijn paardje te rijden om daar het bos in te gaan.De dag begon redelijk, het leek wel aardig mooi weer te worden, maar ze hadden anders voorspeld.
We hadden Lo nog geen 5 minuten uit de trailer of het begon al te onweren, nou daar ging het buitenritje die al uit gesteld was vanwege zaterdag.
Nimber dacht dat het wel over zou waaien, dus ik vast mijn paardje uit de wei gehaald. Toen begon het dus te plenzen, niet normaal meer!
Maar het werd ook nog eens droog en het stopte met onweren, dus wij opstap.
Nou tussen de buien door, toch nog een beetje zon gehad en nog even lekker wat gegeten op het leesten, lekker zo'n broodje "paard"!

Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:08

haha nou gelukkig hebben jullie toch nog kunnen rijden

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:44

brrrrrrrrrrrr wat was het nat zeg en koud!
maar wat heb ik gelachen daar zeg... ik wil graag een broodje kroket en een droogbroodje voor het paard... schrijft die man een broodje paard op haha iedereen lach dubbel daar was wel erg maf..
wel lachen dat ie later broodje paard riep toen wij onze broodjes en patatje op konden halen hihi.
maar ik ga zo lekker genieten van een heeeeeeeeeeel warm bad!