wat ik zou doen met 1 miljoen (euro)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

wat ik zou doen met 1 miljoen (euro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 17:50

Ik koop een boerderij met 8 stallen,ik koop 5 arabieren,jamey had ik al,ik koop nog 1 pony en voor mijn moeder 2 paarden.Er zit een mooie buitenbak bij met witte omheining en een groot weiland,evenal met witte omheining.... Pling

en jullie?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:12

Ik laat een huis bouwen met bubbelbad Haha!
Met een stuk grond...een binnenbak en buitenbak stallen met goede wasplaats een draver en een welshje *LOL* en mooi tuig een nieuwe rijbroek etc en allemaal nieuwe spullen voor Marilyn want die blijf ik dan natuurlijk ook doen en ik neem prive les met me draver, pony en Marilyn oja en koop un sulky Haha!
Een berner senner hond
Oja en ik vergat nog een mercedes clk 320 cabrio in het lila of de nieuwe sl(k) of cl(k)....of anders een bmw 3 coupé
En dan nog dingetjes voor me vriend,vriendinne,ouders

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:21

Volgens mij kost een leuke boerderij met stallen en veel land al 1 miljoen...
Dus je kan er beter 3 miljoen van maken Knipoog

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:29

Ik denk dat dat wel meer dan een miljoen kost .Volgens mij kost een boerderijtje ZONDER land al rond éen miljoen.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:34

Wat ik doe met een miljoen?
Hmm mijn ouders eens op een flinke reis sturen omdat ze zoveel voor me doen...hetzelfde geldt voor de ouders van mijn vriend.
Dan blijft er nog wel wat over voor een leuk paardje voor mij en vriend-lief mag dan ook wel een andere mustang(auto) erbij zoeken.
Als er dan nog iets overblijft.....lekker op de spaarrekening voor onze bruiloft.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:38

denz schreef:
Ik denk dat dat wel meer dan een miljoen kost .Volgens mij kost een boerderijtje ZONDER land al rond éen miljoen.


We hebben het wel over euro's he..Knipoog
Dus dan lukt het vast wel om een boerderijtje met wat land te kopen.
Hangt er natuurlijk ook vanaf in welk deel van Nederland dat boerderijtje staat...Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:49

Hele lelijke bonte Clydesdale-veulentjes fokken op m'n eigen boerderijtje Haha! Haha! *LOL* .

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:04

haha deze vraag is al heel vaak geweest Tong uitsteken

ik zou in spanje gaan wonen .. en ehm isatie meenemen ofzo Tong uitsteken

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:28

apart houden.....ik heb het nu prima... misschien nog een paardje erbij....

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:10

Ik zou denk ik een weiland kopen, met een bak erbij, en mooie stallen, spuitplaats, solarium etc. etc. En dan natuurlijk een paard en een Shetlandertje erbij Haha! En een paard voor Skipperfan Lachen

En een hond kopen, een teef. Een Rottweiler waarschijnlijk Lovers

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:22

Mijn studie betalen en een huis kopen met 6 stallen en 1 wei , buitenbak , spuitplaats , hindernismateriaal en 1 paddock .

Een paard kopen voor mezelf , een paard kopen voor Renza en nog 1 paard ( of meer ) om de paarden gezeldschap te houden. Daar zoek ik dan 1 bijrijder voor , doe ik ook wat voor 1 ander !

En ik geef nog 5000 euro aan een goed doel.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 19-07-02 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:26

50.000 euro naar de kankerbestrijding
mijn broers allemaal 100.000 euro en m'n ouders en m'n tante natuurlijk ook
nieuwe auto
verhuizen
rest op de bank zal nog een 250 000 euro zijn dan.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:43

50.000 euro naar het Cystic Fibrosis.


Daarnaast een paard, voor Spirit ook een paard Tong uitsteken Een huis met zwembad in de tuin en een stal. En dan hou ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote boktmeeting in mn tuin, en dan gaan we ook zwemmen in mijn zwembad met natuurlijk een glijbaan en springplank Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:48

een stuk weiland kopen (misscjien met huis) daar bouw ik prachtige stallen op en een bak, en Evita laten dekken, en nog een leuk paardje/e-pony die al wat meer kan...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:01

Koop ik de boerderij van mijn instructrice en dan extraatjes... zoals nog een paard Knipoog

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:36

1 miljoen euro? Is een leuk begin voor een aardig pandje hier in de buurt, zoiets bijvoorbeeld:

Prijs: €5.500.000
Afbeelding

Of deze: €3.400.000
Afbeelding

Erg ver kom je er dus niet mee... Haha!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:46

1 miljoen euro's is genoeg voor een extra hectare land, een klein schuurtje erbij met drie boxen...eentje voor het veulen dat nog gaat komen van [naam verwijderd], eentje voor die fantastische bonk charme die te koop staat bij Jantina op Ameland Lovers en eentje voor die net gecastreerde geweldige maar enigszins zielige klophengst waar ik ooit eerder al over vertelde.....

wat er over zou zijn, en dat gaat lukken, zou ik in mijn huis investeren, zodat ik een lagere hypotheek had dan nu (zou het nul zijn? Dromen ) en dan hoef ik niet meer zo hard te werken....

Aaaaahhhhh, een miljoen euro.... Vingers aflikken

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:38

haha, al die droomghuizen van jullie met weiland en bak kosten wel wat meer als 1 miljoen euro!!!!! ik zou wat meer weiland bij ons huis kopen en een buitenbak aanleggen en mooie stallen in onze schuur bouwen, een leuk fjordje en friesje kopen, en een leuk autootje kopen, verders zou ik lekker op vakantie gaan, en de rest op de bakrekening zettuh voor laterzzzzzzz!!!!!!!!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:42

Je kunt bij ons in de buurt nog leuke dingen met een ha of meer grond kopen voor zo'n 400.000 euro... Dan wat verbouwen in en om het huis (mooie boxen, een mooie halfopen loopstal, paddock, goede buitenbak en als er een ligboxenstal o.i.d. was klein binnenbakje, wasplaats met solarium , veilige omheinig en klein trekkertje om te maaien en te slepen enzo... en wat overblijft op de bank voor de hoge onroerendgoed aanslag Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 00:15

Hoe krijg je die 1 milj. € ? Bovenop wat je al hebt, of in het totaal???

Mijn man zou dan kunnen stoppen met werken Lachen en als hij gestopt is, kunnen we een boerderij kopen (daar heeft ´ie dan genoeg tijd voor Pling !). 6 Boxen erbij, een buitenbak mét een roundpen, een fatsoenlijke afspuitplaats, een Friese merrie.....
O ja... ik zou een huishoudster in dienst nemen Pling !!!!
De rest van mijn wensen zijn al in vervulling gegaan Lachen !!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 08:08

mijntjuh schreef:
haha, al die droomghuizen van jullie met weiland en bak kosten wel wat meer als 1 miljoen euro!!!!!


In mijn straat, iets buiten het dorp, staat te koop een dubbel woonhuis met heel veel land (geen idee hoeveel), koeienstallen en paardenstallen. Heeft vroeger een pension ingezeten. Super groot, super mooi, staat al meer dan een jaar te koop. Vraagprijs 395.000 euro. Tis dat ik geen 395 duizend euro heb of kan lenen, anders hadden wij er al lang al gewoond!

Maar zo hou je nog aardig wat over van je miljoentje! Haha! Dus het kan wel!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 10:50

Mensjes, denk eens na, als je een nieuw huis koopt verkoop je waarschijnlijk je eigen huis. Dan heb je er gauw weer een paar eurotjes bij! Ik zou een boerderij (oid, als de paardjes maar aan huis kunnen Haha!) kopen, met veel land en paardenstallen. Dan koop ik er een Shetje bij en een Nokia 8310 voor Jessica want die wil ze graag. Haha! Wat ik over heb gaat denk ik naar een goed doel ofzo, al zal ik niet veel over hebben. Clown

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 14:24

Ik ga nu ff niet uit van 1 miljoen euro, maar dit zou ik graag willen:

Een boerderijtje met weiland, een binnen en buitenbak. Dan koop ik Charmotte en Bucephala, een rijpaard voor mijn eigen en een rijpaard voor Debster, en een Welshje voor mijn zusje. En een vette scooter!!! Haha!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 19:25

Tindra schreef:
Volgens mij kost een leuke boerderij met stallen en veel land al 1 miljoen...
Dus je kan er beter 3 miljoen van maken Knipoog

je kan er nog beter 1 biljard vban maken
ik zou alles kopen wat ik wens en dan ook nog aan een goed doel dus ik zou ook een manege voor gehandicapte mensen oprichten

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 19:36

op korte termijn:

een goed kot zoeken
een nieuw zadel kopen
een auto kopen+rijlessen
mijn studies zelf betalen
mijn vriend een zn kwijlpc betalen
de rest op de bank zetten zodat er nog rente bijkomt terwijl ik studeer


op langere termijn (nadat ik mijn diploma gehaald heb dus Cool ):

een huis met veel weiland en stallen bij het huis, eventueel nog een overdekte bak
een stevigere auto (mag gerust iets jeep-achtigs) en een trailer(liefs eentje met een klep opzij of met zowel een klep achteraan als vooraan)
één of meerdere pony's erbij
een hond en enkele katten
eventueel nog wat andere beestjes
enkele maanden vakantie nemen, iemand zoeken die dan zolang thuis komt wonen en de dieren verzorgt, en dan in het noorden gaan trekken
de rest weer op de bank en goed en lang nadenken wat ik er mee ga doen