en daar gaaaaan we weer |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

en daar gaaaaan we weer |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 20:23

De eigenaar (Jan) van Max had Natascha laten weten dat ie Max zou verkopen als ik m niet mee op concours nam, hij wil geen paarden houden die nix doen.
Zodra ik dat hoorde heb ik gelijk de bogelscamp opgebeld, formulieren aangevraagd voor lidmaatschap en startkaart.
Dat kreeg ik gisteren binnnen, heb ik ook tegen Jan gezegd.
Vanochtend was ik op stal. Zegt Natas dat er volgende week kopers komen. Een handelaar. Was geinteresseerd in het jonge spul, en wilde graag een pony. En aangezien Max 1 van de 2 pony's is Huilen
Nu wil Jan 'em dus ineens wel verkopen. Wat als ik die formulieren al had verstuurd? Weg 90 euro... Das toch raar of niet? Hij zegt eerst dattie m enkel maar weg doet als ik niet op concours ga, en nou heb ik die zooi binnen en nou gaat ie waarschijnlijk alsnog!
Het vage is, dat alles echt altijd via Natascha gaat. Ik kan goed met haar opschieten, maar nou weet ik 't niet meer. Jan laat zich echt vreselijk beinvloeden door haar, en als zei misschien zoiets heeft van dat ze van me af wil ofzo... Ik weet wel dat ze een deel van de opbrengst krijgt als er een paard wordt verkocht, en ik weet ook dat ze op t moment best geld kan gebruiken (erg hoge d.a. kosten) Ik weet het echt niet meer. Of Natascha speelt een l*llig spelletje met me, of Jan. Scheve mond
Tis niet dat ik vreselijk aan Max gehecht ben, maar ik schijn een dankbaar persoon zijn om gebruikt te worden.... Wat is dat toch? Verward Verdrietig

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 20:54

dat is ook heel banketstaaf zeg, maar had hij het ook tegen jou gezegt dat hij max zou verkopen als jij geen concoursen gting doen of had je het alleen maar gehoord? ik hoop voor je dat hij niet word verkocht