vriendje vanavond voor het 1st op een paard + vers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

vriendje vanavond voor het 1st op een paard + vers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 10:29

Zoals de omschrijving al zegt gaat mijn vriendje vanavond voor het eerst paardrijden en drie keer raden wie hem les gaat geven Extreme duivel
Erg leuk omdat hij eigenlijk nooit wilde paardrijden maar aangestoken door maarten (ja maarten je hebt af en toe een goede invloed;) )en mijzelf is het dus zover. Gister stemde hij toe en dus gelijk een afspraak gemaakt bij een manege in de buurt! Omdat ze mij nog welde kenden (ik was vroeger een van die meisjes die altijd alles deed om maar bij paarden in de buurt te zijn en daar vaker les heb gegeven) was het geen probleem dat ik hem zelf les zal geven. Ben erg benieuwd verslag volgt. en wat zal hij een spierpijn krijgen }>
Laatst bijgewerkt door hobbelheks op 18-07-02 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:56

haha dat lijkt me leuk!!!!

cindyke17

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:07

dat wordt lachen Lachen

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:46

Heey leuk! Mijn vriend heeft een paar weken terug even m'n paard uitgestapt, en vorige week hebben we samen zelfs een bosrit gemaakt! Hij kan al behoorlijk lekker lichtrijden en het gaat heel goed. Hij vind het echt superleuk zelfs!

Hij is nog wel bang dat ie getrapt of gebijt wordt, maar erop is ie totaal niet bang (raar he?).

Ik heb hem ook laten poetsen, en dat werd wel heel lachwekkend. Hij was namelijk het lichaam aan het poetsen met zo'n klein en zacht hoofdborsteltje. Dus ik zeg tegen hem; 'pak maar een harde borstel'. Hij: 'Nee joh! Dan doe ik hem pijn!!!"

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:33

Yes!!!!!!! *ligt helemaal in een deuk!!!!* Hahahahaha *LOL* Hey Susan.... be gentle with Rob!! Hmmmm.... misschien is het een idee om hem mee te nemen naar de Poesta in Hongarije tijdens onze vakantie Haha!

Goh... wist helemaal niet dat ik hem ook een beetje heb aangestoken. Daar heeft ie het ook nog niet met mij over gehad Haha!

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:43

Mijn vriend krijg ik niet zo ver dat hij een bosrit met me gaat maken

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:44

haha gaaaf zeg suus,
hehe ohw wat zal ie morgen een spierpijn kunne krijgen Haha! :}

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:28

carola schreef:
Ik heb hem ook laten poetsen, en dat werd wel heel lachwekkend. Hij was namelijk het lichaam aan het poetsen met zo'n klein en zacht hoofdborsteltje. Dus ik zeg tegen hem; 'pak maar een harde borstel'. Hij: 'Nee joh! Dan doe ik hem pijn!!!"

sorry dat het of topic is maar toen ik dit las moest ik keihard lachgen
nee joh dat is zielig

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 13:12

oke dan hier het verslagje.
rond zeven uur zijn we vertrokken (de auto van mijn broer geleend want stel je voor dat je moet fietsen ) daar aangekomen eerst maar even gemeld bij de eigenaar en Rob aan hem voorgesteld, geloof dat de eigenaar er wel humor in zag.
Toen Rob maar even voor gesteld aan zijn paardje, zijn reactie oh wat ziet dat oog er eng uit maar hij is wel erg lief (paard heeft een oog al zo lang ik weet). Daarna Rob laten poetsen wat hij zeer voorzichtig deed (erg schattig Lovers ) daarna heb ik even voor hem opgezadelt en het paard naar de bak gebracht. Hier hem er op gezet en een paar rondjes laten stappen, even wennen aan de zit en houding gevoel enz.
Toen dat aardig ging wat stuurtechnieken bijgebracht en laten aandraven }> "he wat hobbelt dat" leren om te lichtrijden wat steeds beter ging en aan het einde van de les had ie het aardig te pakken. aangezien dit paard aardig reageert op de stem heb ik hem ook nog even laten galoperen (wat betekende dat ik de opdracht gaf en het paard begon te galloperen) hierbij raakte Rob zijn rechter beugel kwijt en schoof stedds meer naar de rechterkant en dus stapte die maar netjes aan de rechterkant af *LOL* . natuurlijk heb ik hem er gelihjk weer op gezet en nog even laten draven daarna nog een klein stukje galop op de rechterhand en toen vond ie het wel genoeg "mijn bovenbenen doen nu al pijn"
toen laten afzadelen (tuurlijk met mijn hulp) en vervolgens stond hij nog even heel lief te kroelen met em.
volgens mij heeft hij nu een ontzettende spierpijn want vanochtend liep hij een beetje moeilijk. Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Wel vond hij het voor herhaling vatbaar dus dit gaan we zeker vaker doen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:22

hahahahaha.... *LOL* geweldig om te lezen dit!! Vooral omdat ik het lijdend voorwerp ook persoonlijk ken Haha! Ik vind dat het snel tijd wordt voor een buitenrit op Frieda Susan!! Party!!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 13:49

Maarten schreef:
hahahahaha.... *LOL* geweldig om te lezen dit!! Vooral omdat ik het lijdend voorwerp ook persoonlijk ken Haha! Ik vind dat het snel tijd wordt voor een buitenrit op Frieda Susan!! Party!!


toch wel een beetje erg zielig voor 'em laat hem nog maar een paar keer rondjes lopen in eenbak en dan MOET hij zelfs een keer naar buiten
Hij liep al op te scheppen dat hij wel meekon over de poesta *proest* maar na mijn verhalen over een stevige rengalop en lekker draven trok hij zich toch een beetje terug.